2015/06/11

Acne wiosna-lato 2015

Zamiast ostatnio promowanego przez Acne stylu normcore oglądamy całą gamę barw, kwiaty i złote łańcuchy. Zobacz zdjęcia z pokazu na sezon wiosna-lato 2015!


Zaczynamy pokaz!


Wzory z tego pokazu skradły moje serce! Chętnie zgarnęłabym stylizację nr 4 do siebie!


Czy widzicie te kolory? Aż czuję nadchodzące wakacje! Wszystkie stylizacje są dobre na każdą okazję. Czy Wam też się wydaje, że spodenki z 2 stylizacji można dostać w StarPlazie?

Dzisiaj pokaz na szybko, dla tych co są zabiegani końcowymi poprawkami ocen w szkole. Życzę Wam powodzenia, na pewno dacie radę! :)

7 komentarzy:

  1. dziękuje i wzaemnie, co do kolorów są takie żywe i piekne *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciala stylizacje nr 4, 5, 6, 9 :D fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, te spodenki naprawdę wyglądają jak te ze Starplazy haha. Jeśli chodzi o kolekcje, jest świetna. Czekam, na dzień, w którym wszystkie te artykuły będą dostępne do kupna na Stardoll

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory faktycznie wyglądają świetnie ale ubrania niezbyt mi się spodobały. No może z wyjątkiem 4,5 i 6 stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. W drugim pokazie na ostatniej dziewczynie bardzo spodobal mi sie zielony kombinezon, ktory jest po prostu piekny !

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka strasznie skojarzyło mi się z Wakacjami, latem i ciepłem :3 Bardzo spodobały mi się stylizacja 2 i 3 z dołu. W 2 najbardziej urzekła mnie bluzka. Kolor ma śliczny i jest nie typowa, jej oryginalny fason jest nieziemski. W 3, no cóż sama sukienka jest śliczna. Podoba mi się jej proste wykończenie i jednolity kolor :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato , lato, lato! ;3 Zielony, czerwony! *_* Najlepsza 9 stylizacja ona ma takie śliczne kolory jest cudna *_* KOCHAM TE KOLORY *_* *_* *_* JEST CUDNIE *-* To najlepsze co widziałam ;3 ♥ nie mg oderwać wzroku od 9 xD ślicznaaaa *_*

    OdpowiedzUsuń