2015/06/20

Young Hollywood Celeb Weekend

W Starplazie pojawiła się druga, limitowana mini kolekcja. Dzisiaj zakupić możemy ubrania inspirowane stylizacją Kendall Jenner. Oprócz tych, które znamy już ze spoilerów, pojawiła się także sukienka i drugie buty. Najtańsze artykuły (obydwie pary butów i okulary) kosztują 40 SD (36 ze zniżką dla Royalty). Warto wspomnieć o tym, że bluzka jest animowana, a włosy nie zostały dodane jako artykuł do kupienia, przynajmiej na tę chwilę.
Mi kolekcja nie przypadła do gustu i raczej nic nie kupię.
Jaka jest Wasza opinia?




Pasek HB wędruje do: alexoo22 i Daria_s400.
Proszę, abyście zgłosiły się po niego w mojej KG; macie na to 24 godziny.


14 komentarzy:

  1. Podoba mi się wszystko. Niestety Nie Mam az Tyle SD :( a takie to piękne jak będę miala SD to kupie :)

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie coś jest Nie tak może to te Buty was pierwszej stylizacji wszystko psuja....
      A W drugiej Niestety jednak do gustu Nic mi Nie wpadlo.

      Usuń
  2. Podobają mi się jedynie spodnie z 1 stylizacji. Nie stać mnie na nie niestety :c

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez spodnie podobaja mi sie ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety bluzka która mi się podobała jest już wykupiona..

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest cudowna, mam już ją w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam spodnie, chociaż okulary też fajne, ale niestety do salonu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie spodobało sie nic :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Planowałam kupić bluzkę, ale jest za droga moim zdaniem. Zrezygnowałam więc ;)
    EileenPL

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddam konto Aisha158 w dobre ręce. 71 lvl i sporo cennych ciuchów. Proszę o kontakt w księdze gości lub na gg- 23826378

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam tylko okulary, nic innego nie wpadło mi w oko.

    kiziorro

    OdpowiedzUsuń