2015/06/20

Starcie Stylistów


Poprzednie starcie wygrywa kotek717. Wtgrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: natusia_182
Temat: Impreza plażowa. 





_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: Faleczka
Temat: Dama pik. 


Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie będę publikować niepodpisanych prac oraz bardzo małych screen'ów.
_______________________________________________

17 komentarzy:

  1. Z jakiegoś powodu nie mogę zagłosować na Mejbi3 ( nie ma nic między numerami 16 - 18 a ona ma numer 17).

    OdpowiedzUsuń
  2. ^ Też tak mam. Głosuję na nr 12 :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poczekam chwilę może zostanie to naprawione, jeśli nie to zagłosuje na nr 7 :)

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuję na 3- SrebrnaMuza, stylizacja najbardziej na temat :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę zagłosować na nr 17 a on jest genialny
    julie17822

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę zagłosować na nr 17 a on jest genialny
    julie17822

    OdpowiedzUsuń
  7. Hratulacje ^^
    Dzisiaj zagłosuję na numer 3 :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka stylizacji jest według mnie nie na temat,a kilka jest boskich :)

    natalkaknap4

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuje Na nr 11
    Nie ma nr 17-ego

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna nie przypadła mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie wygrywa nr. 7 :D
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie publikujesz wszystkich prac, wysłałam nawet dwa razy i jakoś mojej stylizacji tutaj nie ma :)
    MissEmanuel2011

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie ankieta powinna być opublikowana ponownie, bo numer 17 nie ma szansy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na 15, najbardziej trzyma się tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam na nr 5. Dla mnie najlepszy :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń