2015/06/20

W głąb sklepu Nelly.com - Part Two

Cześć. Oto kolejna część postu. Dziś przedstawię swoją koleckję dodatków, a także moją listę życzeń ze sklepu Nelly.com


Jak już pisałam w ubiegłym tygodniu (klik), Nelly.com jest bardzo lubianym sklepem wśród graczy, a kiedy poszukuję czegoś nowoczesnego -  zawsze tu zaglądam. Biorąc pod uwagę dodatki, muszę przyznać, że także są na poziomie. Nie zanudzając opisem, zapraszam zobaczyć dalszy ciąg posta. 




 n. - artykuły niedostępne


ceny podane ze zniżką dla Royalty



Stylizacje:
1. Okulary- Nelly, Sandałki- Nelly, Torba- Nelly, Bluzka- Nelly, Spodnie- YH, Narzutka- Melbourne Minimalism
2. Buty- Nelly, Spodnie- Nelly, Torebka- Fallen Angel, Kurtka- Tommy Hilfiger, Sweter- Bonjour Bizou, Czapka- Callie's Picks

3. Torebka- Nelly, Sukienka- Nelly, Narzutka- Balmain, Choker- Balmain, Kapelusz- Killah, Sandałki- PPQ, Okulaty- Mr.
4. Torebka- Nelly, Naszyjnik- Nelly, Sandałki- YH, Spodnie- YH, Narzutka- Melbourne Minimalism, Bluzka- Basics

Jak odnosicie się do tego sklepu? Jaki sklep chcielibyście zobaczyć następnym razem? 
Podzielcie się opiniami :)

12 komentarzy:

  1. Nelly Podobają mi się te ciuszki! Niestety Nie Mam SD na ich zakup, ale moze... Nastepnym razem

    Agnieszk556

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Te sklepy już były ;)
      Basics: http://stardoll-i-my.blogspot.com/2015/05/w-gab-sklepu-basics.html
      Evil Panda: http://stardoll-i-my.blogspot.com/2015/02/w-gab-sklepu-evil-panda.html

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuszki, które posiadasz są suuppeer !

    Stylizacje piękne ^^ No i co jeszcze mam powiedzieć? A wiem ! Następnym razem chcę zonaczyć sklep.... Taki nowy (nie pamiętam jak się nazywa) ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Nelly.com super sklep wszystko pięknie zrobione każdy szczegół się wyróżnia :) Twoje stylizacje również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nelly.com to jeden z moich ulubionych sklepów, nie dziwię się jego popularności - wszystkie rzeczy są piękne, starannie wykonane i mają w sobie to coś. Chyba nie ma nikogo ze stardoll, kto by nie lubił tego sklepu.
    Następny sklep: PPQ, Riviera albo Other World.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Nelly. W sumie ze względu na dodatki. Są świetne, niesamowicie wykonane i bardzo tanie jak na ich wygląd. Stylizacje są świetne, najbardziej spodobały mi się dwie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie ten sklep. Pierwsza stylizacja od dołu podoba mi się najbardziej

    Następny sklep:PPQ

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię nelly. Bardzo podoba mi się ostatnia stylizacja, nie umiem ująć czemu. Gdybym miała wszystkie te rzeczy, ubrałabym się tak.

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sklep, czasem można serio znalezc cenne perełki. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja.
    Następny sklep: Velvet Orchid, Apres Ski, Other World

    Bella_La_Swan45

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje są śliczne :3 Mam kilka dodatków i chcę kuć więcej.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń