2015/06/30

LOOKBOOK - Couture Tribute

Witamy serdecznie. Tym razem przedstawimy stylizacje z wykorzystaniem rzeczy z najnowszego tribute, którym jest Couture


Jak przystoi na wszelkiego rodzaju tribute, artykuły zazwyczaj są dobrze wykonane, lecz drogie. Owe tribute nie jest wyjątkiem i żeby kupić upatrzone wcześniej rzeczy, musimy wydać sporą sumkę stardollarów. Omawiając asortyment warto zauważyć, że kolekcja w większości składa się z eleganckich kreacji. My polecamy zainwestować w dodatki, ponieważ za niewielką cenę możemy nabyć bardzo ciekawe artykuły.


Artykuły użyte w stylizacjach:
.



Stylizacje:

od Soxo_
.
1. Naszyjnik- Couture Tribute, Torebka- Couture Tribute, Marynarka- Melbourne Minimalism, Sukienka- Frankie Morello, Sandałki- YH
2. Top- Couture Tribute, Naszyjnik- Royalty, Spodnie- It Girls, Okulary- LE, Torebka- Givenchy, Buty- Rio


od Aneczka96
.
3. Bluzka- Couture Tribute, Spódniczka- Zuhair Murad, Pasek- Mortal Kiss, Buty- Wild Candy Couture, Torebka- Archive, Wianek- Callie's Picks


od Sweet0Monisia
.
4. Torebka- Couture Tribute, Top- It Girls, Spódniczka-Basics, Buty- YH, Narzutka- Callie's Picks Decor, Tatuaż- INK'D, Okulary- Callie's Picks


od dora_dorka
5. Torebka- Couture Tribute, Sweter- Buy & Get, Spodenki- PPQ, Buty- Melbourne Minimalism, Czapka- Bonjour Bizou, Blazer- Callie's Picks
6. Spodnie- Couture Tribute, Naszyjnik- Couture TributeTorba- Heritage Classics Tibute, Koszula- Diesel, Narzutka- Melbourne Minimalism, Sandałki- YH

Jak oceniacie kolekcję? Które rzeczy uważacie za must have? Podzielcie się opiniami :)

15 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje mi się podobają na swój sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Soxo_ twoje stylizacje są genialne! Aneczka96- twoja stylizacja jest słaba, za to dora_dorka (jestem wielką fanką) wszystko jest świetne tylko beret w 1 stylizacji kompletnie nie pasuje. Sweet0Monisia zrobiłaś stylizację minimalizm, ale szczerze wygląda to dobrze
    julie17822

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście Soxo_ bezbłędnie, najlepsze stylizacje. Aneczka96 zrobiła przekombinowaną stylizację, u Sweet0Monisia wg mnie wszystkie elementy z innej parafii. Dora_dorka ma ciekawe stylizacje ale bez polotu.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje :) Pozdrawiam ~ ~ katina1903

    OdpowiedzUsuń
  6. Soxo_ Dziś najlepiej wypadła. Śliczne stylizacje :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Spać troszkę mi się chce, więc powiem krótko i na temat :)
    Nie posiadam ubrań z tego sklepu, ale są nawet ok. Moim zdaniem długie spodnie na mnje wyglądają okropnie.
    Dla mnie najlepszą stylizację zrobiła Soxo_.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje :) W tym Tribute nic nie kupiłam i nie zamierzam, ponieważ nic nie spodobało mi się na tyle by płacić tyle stardolarów. Najlepiej wg mnie wypadła dora_dorka
    Ka22zeta

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze stylizacje przygotowała Soxo_ i dora_dorka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam, że te tribute jest najładniejsze z tych co pojawiły się w plazie. Mi najbardziej podobają się stylizacje dora_dorka :)


    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze stylizacje zrobiła dora_dorka, a następnie Soxo. Świetne rzeczy zakupiłyście, ja jak na razie nic nie zakupiłam, mam kryzys z sd. Wszystkie Wasze stylki są na poziomie i podobają mi się!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten sklep można powiedzieć, że troszkę mi się podoba, troszkę nie...
    Soxo_ - stylizacje wykonana perfekcyjnie i z klasą. Co tu jeszcze pisać? Aaa zpomniałam powiedzieć, że jest najładniejszą stylizacją w tym lookbooku ;)
    Aneczka96- nie zaskoczyła mnie.
    Sweet0Monisia- daje wiarę, że stylizacja jest lepszą od poprzednieaj.
    Dora_dorka- tutaj akurat wszystko mi się podoba i wszystko do siebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ten sklep i ppsiadam z niego kopertówkę, która (chyba) jest dla chłopców, ale za to jest ładna.
    Na mnie największe wrażenie wprowadziła Soxo_. Inne dziewczyny jak widać też się starały (nie licząc dora_dorka), ale nie wyszło to na dobre.
    Ze stylizacjami dora_dorka jest dobrze, ale coś w pierwszej stylizacji mi nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się 2 stylizacja ... :D
    koraa7

    OdpowiedzUsuń