2015/06/12

Kto wystylizował mnie lepiej? #20


Witam wszystkich. Niektórzy już na pewno się cieszą ze zbliżającego się zakończenia roku szkolnego. Życzę trzecioklasistą udanego balu gimnazjalnego, który się zbliża (nie wiem czy u wszystkich, jednak u mnie już w ten poniedziałek) i nie stresowania się przy odbieraniu wyników testów ;D

Dzisiejszym kłopotliwym ciuchem została ta narzutka:

Oto propozycje wykorzystania tej narzutki:


_________________________________________

Kolejnym stylistą w kolejce jest Nalsh. Osobą którą stylizujesz jest -> MambaDejzi4 [ciuszek]. Na stylizacje czekam do czwartku godz. 17! Osoby chętne również mogą przesłać stylizacje ;)
Stylizacje przesyłać na e-mail: tori121.emilkamilka@gmail.com


15 komentarzy:

  1. Można zgłosić się do bycia kolejnym stylistą w kolejce? ;33
    Jeśli chodzi o stylizację, w 100% wygrywa nr 1, ponieważ stylizacja jest bardzo ciekawa. Dodam też, że ubranie, które miało być pokazane jest bardzo dobrze widoczne.

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, może wyjdę na ignorantkę ale w 2 stylizacji nie widzę narzutki, więc głosuję na pierwszą stylizację.
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie głosuję na numer 1. Narzutka jest widoczna i świetnie tu wygląda. W dwójce jest ona schowana i widać tylko jej część :/

    OdpowiedzUsuń
  4. glosuje na numer 2 :) fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie stylizacja 1 jest o niebo lepsza, narzutka jest prawie w całości widoczna. Ja swój gimbal mam już za sobą wraz z 30 minutowym polonezem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie glosuje, gdyz w kazdej cos mi nie pasuje. A tak czysto praktycznie - takie obcasy do deskorolki? Powaznie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja głosuję na nr.1. W tej stylizacji narzutka jest na 1 miejscu, a nie prawie nie widoczna.

    Ah! No już zakończenie roku szkolnego :) Ja kończę 6 klasę... nie gimnazjum. Jestem na prawdę szczęśliwa! Miałam mieć średnią 4,90, a dzięki sprawdzianowi mam 5,72! Moje wyniki były może nie najlepsze ale bardzo wysokie bo matma - 100% polski 95%, a angielski 95% . Nie moge się doczekać zakończenia roku, ponieważ no będę pierwsza wyczytywana to jeszcze dostanę stypendium naukowe, a dzień po zakończeniu roku jadę na kolonię :)

    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuję na nr 1, gdyż narzutka jest tutaj dobrze wyeksponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie stylizacja nr.2 jest lepsza, ale tam nie widać tej narzutki. Dlatego bez wachania zagłosowałamm na nr. 1 :D.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wydaje się wam ze 1 i 2 stylka ma wszystkiego za dużo ? 1. Takie buty do deskorolki ? Chyba że miałaś na myśli taka osobę która dopiero kupiła te rzeczy i nałożyła na te co miała xD Nie rozumiem też po co te okulary. 2. Tutaj jest tak samo gdy zobaczyłam ją... dałam jej tytuł 'co jeszcze się tu zmieści' - żadna stylizacja nie zasługuje na głos

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest takie wypchane >.< Wszędzie multum rzeczy, za dużo. Jednak przekonała mnie druga stylizacja. Fakt, nie widać narzutki ale to bardziej mój styl :) więc mimo to jest świetna. Swoją drogą... platformy do deski, serio :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze pomyślę nad tym na kogo zagłosuję....


    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście że 1 *.* bardzo ładnie dobrane dodatki i ubranka
    mam pytanko czy mogę zostać modelką w następnym starciu?

    OdpowiedzUsuń