2015/06/29

HOT or NOT

MarkizaAngelika

nataliaszelc01:
Moim zdaniem dodatki zostały źle dobrane i stylizacja przez to traci na uroku. Marynarka w połączeniu z białym topem, spodniami i kolią wygląda bardzo fajnie. Natomiast bransoletka jest troszkę za duża, a torebka i buty jakoś mi tu nie pasują. Ogółem stylizacja jest bardzo prosta. Dzisiaj mogę dać jedynie HOT/NOT.

dora_dorka:
Coś mi się wydaje, że włożyłaś na siebie wszystkie artykuły, które posiadasz w złotej walucie. Co prawda kilka rzeczy w takim połączeniu wygląda dobrze (spodnie, top i buty), jednak całokształt prezentuje się nie najlepiej. NOT.

Soxo_:
Cóż, stylizacja nie wygląda wg mnie na przemyślaną. Pewnie chciałaś stworzyć coś letniego i lekkiego, ale wyszło średnio. Połączenie ubrań, których użyłaś nie wygląda korzystnie. Nie podoba mi się połączenie tych spodni i marynarki NOT







Leneyora

nataliaszelc01:
Typowa szara myszka. Zwykle jest tak, że nie podobają mi się stylizacje z tak małą ilością dodatków. Ta rónież nie przypadła mi do gustu, ale nie tylko z tego powodu. Wszystkie elementy, które dobrałaś są jakby z innej bajki i wygląda to trochę jakbyś szybko nałożyła na siebie pierwsze lepsze ciuchy będące pod ręką, albo dopiero wstała z łóżka i wyszła na miasto w piżamie. Dzisiaj NOT.

dora_dorka:
Jedynie cztery rzeczy, które w dodatku razem wyglądają źle, zostały nazwane stylizacją!? Aż szkoda się robi kiedy widzę takie coś... Nie będę dłużej się rozpisywać, ponieważ moja przedmówczyni już wszystko powiedziała. NOT.

Soxo_:
Cóż, nie za bardzo jest tu co oceniać. Stylizacja najprostsza pod słońcem, prawdopodobnie złożona z przypadkowych elementów, które nawinęły się pod rękę. NOT.






_lili_123

nataliaszelc01:
Nie specjalnie spodobała mi się ta stylizacja. Ciężko mi ją opisać. Kolorystycznie wszystko jest w porządku, aczkolwiek po prostu stylizacja jest nieprzyjemna dla oka i jest kompletnie nie w moim stylu. NOT.

dora_dorka:
W tym wypadku jest nieco lepiej, ale na pozytywną ocenę też nie zasługuje. O ile buty, legginsy i pasek sprawiają dobre wrażenie, to reszta jest zupełnie nieudana. Zamiast szala chciałoby się zobaczyć płaszczyk bądź kurtkę i zwykłą, jednolitą bluzkę. Jak na razie NOT+.

Soxo_:
Mam wrażenie, że stylizacja miała powstać tanim kosztem, z elementów, które względnie do siebie pasują. W pełni zgadzam się z oceną nataliaszelc01 i także się pod nią podpisuję. NOT.





Aravilar

nataliaszelc01:
Bardzo orginalny outfit, który początkowo mi się spodobał, ale po dłuższym namyśle niestety twierdzę, że tego wszystkiego jest tu za dużo. Stylizacja kojarzy mi się trochę z taką typową babcią. Te duże okulary, torebka w paski, buty, szalik, piesek... No nie wiem co o tym wszystkim sądzić. Dzisiaj zostawiam NOT.

dora_dorka:
Tutaj też jest nieciekawie, chociaż przyznam, że pomysł był fajny. Na daną chwilę mogę pochwalić za dobranie płaszcza, rajstop i butów (co prawda noga wygląda na bardzo małą, jednak stylistycznie butki wyglądają świetnie). No, a reszta, reszta jest do wymiany...NOT+.

Soxo_:
Muszę to powiedzieć - te buty są okropne. Tutaj także pasuje wypowiedź Natalii - babcina stylizacja. Moim zdaniem buty nie pasują do płaszcza ze względu na ich dziwny fason - stopy wydają się bardzo małe i są nieproporcjonalne do płaszcza. NOT.





Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: Agateqq, natalcia1112, _E_L_I_Z_A_, Ania_Miszcz. Na okres wakacji HOT or NOT będzie pojawiał się dodatkowo w środy, więc wtedy ocenimy: emo2340, LadyLivReal, LadyLivReal, Szakira122.

13 komentarzy:

  1. 1. HOT/NOT Pozbyłabym się paru elementów i dobrała inne :)
    2. NOT Niestety banalna stylizacja bez ładu i składu.
    3. HOT/NOT Nie pasuje mi tak dużo pasków.
    4. HOT A mi właśnie bardzo się podoba. Wyobraźcie sobie francuską damę na spacerze z pieskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą Na pewno. Wiec Nie Mam o czym mówić skoro moja decyzja jest taka jak Twoja.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm...? Dzisiaj dziwna sytuacja bo wszędzie jestem na NOT.
    Pierwsza- zgadzam się, że spodnie i marynarka są supeeer dobrane, ale reszta do tego to kąpletna pomyłka? Nie sądzę. Miało to wyglądać ok, ale wyszło na coś innego xd

    W reście zgadzam się z opiniami dora_dorka.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam że pierwsza stylizacja zasługuje na Hot-, reszta oczywiście Not.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 2 i 3 Not, 4 mi się mimo wszystko podoba najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że hot or not będzie pojawiać się częściej:) Tak czy siak, podoba mi się trzecia stylizacja. Powinna mieć chociaż jedno hot ahahhaha

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie tylko pierwsza not. reszta bez szału ale są poprawne.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Hot- Zmieniłabym dodatki,ale i tak bardzo mi się podoba :)
    2.Not+ Kompletnie nic tu nie pasuje,a w dodatku brakuje jakiejś torebki, biżuterii.
    3.Hot/Not Widać ,że miałaś jakiś pomysł na stylizacje ,ale efekt nie powala.
    4.Hot Jestem zachwycona.Doskonale trafiłaś w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. NOT- Bransoletka jest za duża. Torebka i buty nie pasują tu. Marynarka ma fajny kontrast z bluzką.
    2. NOT- Jakby wszystko tu nie pasowało. Brakuję dodatków, a buty nie pasuję tu. Nie napracowałaś się tu :/
    3. NOT- Nie pasuję tu ta narzutka i ta bluzka. Kolorystycznie jest niby ok. Nie pasuję mi ta stylizacja, nie mój gust.
    4. NOT- Podpisuję się pod was. Nie moje gusta, ale pomysł miałaś. Nogi wydają się małe przy tym wielkim płaszczu. Typowa babcina stylizacja.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. HOT/NOT - Taki misz masz ale w podobnych tonacjach. Skojarzyło mi się z wiosną ^^ Zmieniłabym dodatki i byłoby miodzio :3
    2. NOT! - Wszystko z innej bajki. Nic do siebie nie pasuje a ta bluzka jest koszmarna.
    3. HOT - Stylizacja jest super! Zmieniłabym może torebkę a tak pozatym jest śliczna :)
    4. HOT - Tak troszkę skojażyła mi się z stara Anglią xD Nie wiem czemu, ale bardzo mi się podoba :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. HOT/NOT- zgadzam się z nataliaszelc01
    NOT- zmienić wszystko!
    HOT/NOT-zmień bluzkę i będzie super
    HOT- fajna stylizacja, mam podobne skojarzenia jak Marlenka8 xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Hot
    Not
    Hot/Not
    Not
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń