2015/06/30

Oceny Apartamentów

k.kaka1997

Kiedy weszłam do Twojego Apartamentu od razu poczułam taki ciepły, domowy klimat, a przecież o to właśnie chodzi! Stworzyłaś miłą atmosferę z artykułów z innych bajek, ale wszystko wyszło wręcz cudownie. Wielki plus za pomysłowe schody! Zachowałaś klasę i nowoczesny styl! :)
Moja ocena: 5/5
Dystyp

Pokój wykonany całkiem pomysłowo. Przeszklony dach i duże okno z miłym widokiem. Szkoda, że w środku jest tak pusto, ale wnioskuję, że miał być to jakiś przedpokój. Mogłaś zainwestować w kilka innych ozdóbek i byłoby idealnie.
Moja ocena: 4/5
Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

13 komentarzy:

  1. Pierwszy apartament jest przepiękny! Zgadzam się w 100 % z oceną, we wnętrzu panuje ciepły klimat- czuje się jak w domu :) Schody są świetne !
    Co do drugiego pokoju to wydaje się trochę zbyt pusty może przydałoby się kilka jakichś dodatkowych dekoracji? Zgadzam się z oceną.
    Domni4

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy apartament to istne cudo! Zgadzam się z Twoją oceną. Pokój jest przytulny, ciepły. Panuję tam domowy klimat. Schody są świetne! Nadają nowoczesności temu pokojowi. Wszystkie artykuły są inne, a ty z nich zrobiłaś 'całość'. Wszystko jest wręcz cudowne! Panuję tu klasa, nowoczesność! Jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Drugi pokój jest też dobrze wykonany :) Nie jestem do końca pewna widoku bardzo sztucznego i dziecięcego zza okna... Pokój jest bardzo pomysłowy. W środku jest za pusto- wielka szkoda. Dodałabym więcej rzeczy- dodatków, ozdóbek. Ogólnie pokój podoba mi się. Ogień z kominka i rzeczy z drewna nadają również przytulny klimat, a apartament jest też nowoczesny. Oba apartamenty są na wysokim poziomie.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Pierwszy apartament to jakieś cudeńko? Tam dam dam.. Oczywiście, że jest przepiękny ! 5/5 :)

    W drugim czegoś mi brakuje nwm czego. Dam 4/5

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy apartament jest rewelacyjny, taki nowoczesny, kolorystyka na plus i ten kominek <3
    2 apartament podoba mi się już mniej, chociaż nie jest najgorszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba apartament są cudowne.Są nowoczesne i doskonale umeblowane.Zgadzam się z ocenami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszym apartamencie bardzo mi sie podoba, to dobranie rzeczy i kolorow, natomiast w drugim- przeszklony dach. Ogolem jest super, ale uwazam, ze kolor podworka nie wspolgra z kolorami w apartamencie, dalabym nizsza ocene.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy apartament piękny, dopracowany, nowoczesny. Drugi apartament już tak nie zachwyca.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nie podoba drugi pokój. Jakiś taki bez polotu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy pokój to cudo *.* Troszkę nie rozumiem, czemu w lato pokazywana jest zima :D Zprawia wrażenie przytulnego, cieplego apartamentu gdzieś w górach do którego przyjeżdża się zmią, na święta. Bardzo ładnie Ci wyszedł :)
    Drugi - jest ładny ale troszkę pusty, wybrakowany. To co widać za oknem jest takie proste i sprawia wrazenie zrobionego przez "świerzego" gracza. Natomiast sam pokój i jego ogólny wygląd jest fajny ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy pokój jest cudowny, jest w nim jakieś ciepło zimy oraz płonącego kominka :)) Drugi jest pusty, wygląda trochę jak wnętrze domku dla lalek.

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy pokój jest jest...przecudowny!:) Gdy go zobaczyłam od razu pomyślałam o rodzinnym cieple. Jakie piękne schody<3 Nie można dać innej oceny niż 5/5:) Drugi pokój jest wykonany bardzo pomysłowo. Bardzo mi się podoba oszkolny dach i piękny widok z okna. Przeszkadza mi pustka. Może jakiś obraz nad kominkiem ? Ten pokój oceniam na 4,5/5

    LadylivReal

    OdpowiedzUsuń