2015/06/14

Modowa dyskusja #3





Barwa złota powstaje w wyniku połączenia barwy żółtej z pomarańczową oraz występuje w różnych odcieniach.

________

W mojej stardollowej szafie według mnie nie znajduje się dużo złotych ubrań, dodatków, a w życiu realnym mam ich jeszcze mniejszą ilość. Co nie oznacz, że nie lubię złota.
Potocznie powiem: złoto jest fajne!
Lubisz błyszczeć?.
Lubisz wyglądać elegancko? 
Lubisz używać dużej ilości dodatków?
Lubisz luz?
Lubisz dziewczęcość? 
Złoto sprawdzi się w każdym przypadku! 
Bardzo dużym plusem złotego koloru jest to, że można go łączyć z dużą paletą innych barw. Może nie zawsze spasuje to idealnie, ale czasami trzeba zaszaleć i wyróżnić się z tłumu.
Jasne, ciemne, głębokie, błyszczące, matowe rodzaje można wymieniać w nieskończoność...

Lubicie złoto? Używacie je w stylizacjach?

Chciałabym oznajmić, że chyba mam jakiś problem,. Nie mogę złożyć prawie żadnego zdania.
Próbuję go jakoś rozwiązać, ale nic mi nie wychodzi. 

10 komentarzy:

  1. Ja za złotem osobiście nie przepadam, preferuję raczej srebro. Na stardoll posiadam kilka złotych dodatków, ale ich nie używam, w rzeczywistości mam tylko jeden złoty łańcuszek z komunii. :-)
    DirtyDog

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się złoto a co do stylizacji to nie są ani troche w moim guście lecz przyznam że ta pierwsza nawet może być ;)
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię złoty kolor. Mam sporo dodatków w tym kolorze na Stardoll jak i w rzeczywistości. Natomiast złoto jako kolor ubrania nie pasuje mi w żadnym aspekcie. Nie lubię złotych ubrań, moim zdaniem wyglądają na "ciężkie", przesadzone i nie na co dzień. Osobiście nie ubrałabym się w złota bluzkę bądź sukienkę czy cokolwiek innego i wyszła gdzieś na miasto.Źle to wygląda. Troszkę okazyjnie, na jakieś ważniejsze wydarzenia, nawet nie. Po prostu uważam że złote ubrania są przesadzone.
    Złoto zawsze kojarzyło mi się z bogactwem, a więc biżuteria. Naszyjniki, kolczyki, bransoletki - jak najbardziej. Są idealnym uzupełnieniem wielu stylizacji, nadają jej charakteru i uroku.
    Jeżeli chodzi o torebki czy buty - jak najbardziej, podobnie jak biżuteria dopełniają stylizację. Jednocześnie są przełamaniem barier koloru. Taką lekką odskocznią od matowych bądź wzorkowatych ubrań.
    Złoto (oczywiście jako dodatek) pasuje do zimniejszych kolorów - czerń, zieleń, błękit - ale i też ciepłych - fiolet, róż, czerwień. Jedynymi kolorami, z którymi złoto źle wygląda to pomarańcz i żółć.
    Kończąc, złote dodatki - jak najbardziej! lecz jako ubranie - N I G D Y!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham złoto pod każdą postacią, nałogowo je nosze imitacje lub prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja złota na stardoll używam jako mały dodatek do stylizacji, nie lubię całych złotych stylizacji, pachnie mi to kiczem.. W rzeczywistości nie mam w ogóle ubrań o tym odcieniu.
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  6. Złoto jest świetnym dodatkiem do looku. Najlepiej sprawuje się jako buty, bądź biżuteria. Osobiście nie zachwalam na stardoll złotych ubrań, ale akcesoria są świetnym wyjściem. Bardziej inspiruje mnie srebro :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście częściej używam srebrnych dodatków, wydają się według mnie delikatniejsze.
    LolkaTiara

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam złoto. W życiu realnym cały czas noszę dwa złote pierścionki. Uwielbiam kolor złoty xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Złoto zawsze kojarzy się ze sławą i bogactwem ^^ Twoje stylizacje są supeeeeer *.* Najładnoejsza moim zdaniem jest stylizacja druga :>

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę zloto jako dodadek niż barwę. Nie za bardzo podobaja mi sie ubrania w tym kolorze. W stardollowej szafie mam kilka takich ubran, natomiast w realnej ani jednego

    OdpowiedzUsuń