2015/06/15

HOT or NOT

marinellaSilver

_O_Emma_O_:
Matko, co ja mam tu napisać.. Ta stylizacja wygląda bardzo kiczowato. Sukienka Cage Dress, pod to krzykliwe leginsy.. Buty niezbyt mi pasują do całości. Po prostu daję NOT.

Ania_Miszcz:
Stylizacja jest na swój sposób dość oryginalna, ale niestety, nie podoba mi się. Połączyłaś elementy, które osobno są bardzo ładne, ale razem - już nie. Niestety, ale daję NOT.

mirka22Shy:
Nie podoba mi się, nic do siebie nie pasuje. Chciałaś stworzyć oryginalną stylizacje, ale ci się nie udało. NOT.

nataliaszelc01:
Te spodnie są świetne, ale w takim zestawieniu mi się nie spodobały. Nie trzeba ich niczym zakrywać, ta sukienka wygląda tu okropnie. Wydaje mi się, że gdyby zrezygnować z kiecki na rzecz jakiejś kurteczki i topu oraz dobrać dodatki w jednym kolorze byłoby ładnie. Dzisiaj NOT.




DzikaNaomi

_O_Emma_O_:
O tej stylizacji już pisałam w metamorfozie. Połączenie kolorów, wzorów i faktur jest prześliczne i bardzo dobrze się na nie patrzy. Drażni mnie tylko, że biały top w połączeniu ze spódniczką trochę zaburza proporcję doll. Ale i tak daję HOT.

Ania_Miszcz:
Tutaj o wiele lepiej. Zdecydowanie najlepsza dzisiejsza stylizacja. Podoba mi się dobór dodatków oraz połączenie różu i bieli. Jedyne co mi przeszkadza to naszyjnik - powinien być wyżej. Mimo małych zastrzeżeń daję zasłużone HOT.

mirka22Shy:
Bardzo fajna stylizacja, jednak myślę, że zmienilabym narzutkę. Bardzo dobrze dobrałaś dodatki, dzięki którym stylizacja nie jest nudna. Zasłużone HOT.

nataliaszelc01:
Mam wrażenie, że tego wszystkiego jest tu za dużo. Wydaje mi się, że koszula jest tutaj zbędna, a top wymieniłabym na troszkę ciemniejszy w kolorze butów i torebki. Cała reszta jest ciekawa, ale w oczy kuje mnie tu po prostu za dużo warstw. HOT/NOT.





BlackTolly

_O_Emma_O_:
Zobaczywszy tę stylizację nie wiedziałam, czy śmiać się, a może jednak płakać. Wyszła trochę taka komiczna wersja Lady Gagi. Przede wszystkim to odpuściłabym muszkę. Brakuje mi jakichś akcesoriów. Ogólnie chyba jestem za NOT.

Ania_Miszcz:
Stylizacja jest tandetna. Na pierwszy rzut oka wygląda jak strój lady gagi sprzed siedmiu lat. Zmieniłabym buty, spodnie, wszystko. Jedyne co mi się podoba to pomysłowość. Ta stylizacja jest dobra jako kostium na bal przebierańców. Daję NOT.

mirka22Shy:
Przeraziła mnie ta stylizacja, nie rozumiem jak można tak ubrać doll. Bardzo nie lubię takich stylizacji, bo są tandetne. Jakbym miała ją zmienić, to na samym początku dałabym spodnie. Daję NOT

nataliaszelc01:
No nie najlepiej to wygląda, niestety. Również ten outfit w pewnym sensie przypomniał mi Gage, więc jeżeli chciałaś sie do niej upodobnić to całkiem Ci wyszło, aczkolwiek to nie program twoja twarz brzmi znajomo i stylizacja mi się kompletnie nie podoba. Jest zbyt nachalna, po prostu - sami widzicie, nie trzeba tu opisów. NOT.





VampireLadyGold

_O_Emma_O_:
Ta stylizacja też mi się nie podoba. Spódnica jest nałożona na kurtkę, brak dodatków, tylko dwa proste kolory.. NOT

Ania_Miszcz:
Stylizacja jest ładna, ale niedopracowana. Spódniczka nachodzi na sweterek oraz tatuaże są założone krzywo, a nawet co najmniej jeden jest zbędny. Brakuje mi dodatków. Gdybyś wykonała stylkę staranniej dałabym lepszą ocenę, ale daję HOT/NOT.

mirka22Shy:
Również nie podoba mi się, jest to jedna z wielu pospolitych słabych stylizacji. Spódniczka i bluzka pasują, jak najbardziej, ale nie rozumiem dlaczego kurtka jest schowana pod spódnicę. Brakuje też dodatków. NOT.

nataliaszelc01:
Co tu dużo mówić, typowy zwyklaczek. Podobnych stylizacji aż się roi na stardoll. Każdy element jest jakby z innej bajki no i brak tutaj dodatków, co sprawia, że outfit jest nudny. NOT.




Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimyB.E.A.T.K.A, wiki.kejsi, Natashiax, Cola342, a za dwa tygodnie: MarkizaAngelika, Leneyora, _lili_123, Aravilar.

14 komentarzy:

  1. Stylizacja BlackTolly mi zaimponowała, widać w niej jakiś pomysł, coś innego. Choć najlepsza stylizacja należy do Naomi, uwielbiam takie połączenia! (krem+róż)
    Vallenn

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Not- dziwny misz-masz.
    2. Hot/not- dla mnie śliczne zestawienie, ale doll wygląda trochę jak beza, przesłodzone.
    3. Not- przebranie na scenę, w dodatku tandetne.
    4. Not- ale stylizacja ma potencjał, zmiana spódniczki, fajne dodatki i będzie ciekawa stylizacja.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej stylizacji jest wszystko nie OK !
    Sukienka kompletnie nie pasuje do reszty. Buty? Co powiem do butów. Nie za bardzo spełniają się w stylizacji.... Daję NOT.

    Druga jest ładna. Wszystko mi się podoba, ale też drażni mnoe naszyjnik, który powinien być wyżej. Tak ogólnoe wszystko podoba mi się, więc daję HOT ;)

    Gdy zauważyłam trzecią stylizacje nie wiedziałam czy się śmiać, czy płakać ^^
    Stylizacja mnie przeraża i przenosi do świata głupoty. NOT !

    Ostatnia nie podoba mi się. Nie będę dyktować słów _O_Emma_O_, bo jestem takiego samego zdania.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Cztery razy na nie, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. HOT (bardzo mi się podoba)
    2. HOT/NOT
    3. NOT
    4. NOT

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Not
    2.Hot/Not
    3.Not
    4.Not
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  7. marinellaSilver dla mnie stylizacja ma potencjał, inne buty i torebka, inne włosy i masa kolorowych dodatków i ta sukienka z leginsami wyglądała by naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście żadna ze stylizacji nie przypadła jakoś do gustu :x

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  9. 1- NOT
    2-HOT
    3-NOT
    4-NOT
    fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z ocenami \

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z ocenami w 100%. Nic dodać nic ująć Trzecia stylizacja mnie rozbawiła >.<

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 stylizacja jest najlepsza mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń