2015/06/18

Nowy konkurs

W związku z rozpoczynającym się Ramadanem, admini postanowili urozmaicić nam czas czterema tematycznymi konkursami. Dzisiaj rozpoczął się pierwszy z nich. Nosi on tytuł Make a wish, czyli złóż życzenie. Jak możemy się domyślić, nawiązuje do dobrze znanej nam baśni o dżinie zamkniętym w złotej lampie Alladyna. Naszym zadaniem jest wymyślenie stardollowego życzenia (max 1000 znaków) i przesłanie go specjalnym formularzem na stronie konkursu. Główna nagroda to spełnienie życzenia przez adminów! Przez cały miesiąc (co tydzień) jedna, wybrana doll zostanie obdarzona wymarzonym prezentem. Na stronie konkursu istnieje jednak przypomnienie, że najprostsze marzenia są potencjalnie najbardziej możliwymi do spełnienia.
Po przesłaniu swojej odpowiedzi dostajemy darmowy, złoty naszyjnik z przywieszką - właśnie magiczną lampą.
Zamierzacie brać udział w tym konkursie? Co o nim myślicie?
Zachęcam do podzielenia się swoimi marzeniami w komentarzach!


15 komentarzy:

  1. Jaki fajny konkurs :) Może wezmę udział?

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wzięłam udział, a nóż widelec wygram :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiec pewnie ze biore udział ":D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny konkurs. :) Wezmę w nim udział, ale jeszcze nie mam pomysłu na życzenie...
    alexoo22

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny konkurs! Mam pomysł więc na pewno wezmę w nim udział :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezmę udział, jak nie wygram, to dostanę chociaż drobny upominek. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wezmę udział :D a ja chcialbym mieć wszytskei rzeczy z listy xd i otworzyc wlasna kawiarnie xD fioletowa00xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wezmę udział :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłam udział♥♥♥

    LadyLivreal

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wziąłem w nim udział :) admini wymyślają coraz lepsze konkursy :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wziąłem w nim udział :) admini wymyślają coraz lepsze konkursy :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wziąłem w nim udział :) admini wymyślają coraz lepsze konkursy :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Konkurs szczerze nie dla mnie xd

    zikola22

    OdpowiedzUsuń