2015/06/13

W głąb sklepu Nelly.com - Part One

Witam ponownie. Jak i ostatnio, wzięłam się za sklep - gigant. Sklep jest na tyle ogromny i zawiera mnóstwo rzeczy godnych polecenia, więc trudno mi było wybrać najlepsze artykuły. Z tej racji, dziś zobaczycie wszystkie moje ubrania, które posiadam z Nelly.com oraz mam zamiar zakupić. Natomiast za tydzień, dodatki, które posiadam i które planuję kupić.


Nelly.com - internetowa sieciówka, z którą Stardoll zawarł współpracę. W związku z tym, rzeczy (na sd) są odpowiednikami tych realnych ciuchów i na reklamach możemy zobaczyć znaczek "Real Brand". Muszę także zauważyć, że wszystkie artykuły są dość drogie i jedynie za stardollary. Jednak, wydaje mi się, iż za świetne wykonanie graficzne oraz nowoczesne kroje, są jednoznacznie warte swojej ceny. 




Stylizacje:
1. Top- Nelly, Buty- Nelly, Spódnica- Callie's Picks, Czapka- Callie's Picks, Torebka- Chanel, Bransoletki- Rio, Okulary- Mr.
2. Kurtka- Nelly, Spodnie- Nelly, Okulary- Nelly, Golf- It Girls, Szpilki- Pals, Torebka- Callie's Picks
3. Blazer- Nelly, Buty- Nelly, Czapka- No Name, Sukienka- Velvet Orchid, Torebka- Bonjour Bizou

4. Spodnie- Nelly, Blazer- Melbourne Minimalism, Buty- Melbourne Minimalism, Okulary- PPQ, Torebka- Royalty
5. Sukienka- Nelly, Golf- Fallen Angel, Choker- Fallen Angel, Pasek- Bonjour Bizou, Sandałki- Melborne Minimalism, Torebka- Callie's Picks, Okulary- Mr. 
6. Spodnie- NellyBluzka- NellySandałki- Melborne Minimalism, Narzutka- Melborne Minimalism, Torebka- Chanel

Więcej stylizacji znajdziecie w naszych lookbookach:

Wyniki mini losowania:
Za skomentowanie ostatniego postu, drobne nagrody otrzymuje QueenRoyal. oraz fioletowa00XD
Prezenty zostały wysłane. 

Jak odnosicie się do tego sklepu? Podzielcie się opiniami :)

17 komentarzy:

  1. Ja lubię ten sklep, mam kilka ciuszków z niego. :)
    + Chciałam napisać, że zauważyłam zmianę na stardoll. Wcześniej w plazie w przymierzalni kiedy nakładałam coś z akcesorów na głowę a miałam fryzurę ze star design Hair to akcesoria przenikały pod fryzurę. Teraz tak nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep, ale niestety nie zawsze stać mnie na zakup ubrań. Śliczne stylizacje :D. Ale w sumie nie ma co sie dziwić skoro ładne ciuszki :).
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadana przez Ciebie sukienka jest jedną z moich ulubionych, uważam, że jest fenomenalna: zawsze wygląda dobrze, niezależnie co się do niej dobierze. Super stylizacje, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nelly jest świetnym sklepem, mam mnóstwo ciuchów z tego sklepu :) Stylizacje świetne.
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nelly! Świetnie wykonane graficznie ciuszki, uwielbiam dodatki z tego sklepu. Stylizacje genialne, co tu dużo mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na nelly.com kupuję ubrania w realu. Są naprawdę ekstra, z resztą na sd tak samo :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  7. nelly to mój ulubiony sklep. Proste nowoczesne nie przesadzone- po prostu idealne ubrania. Często ubieram rzeczy właśnie z tego sklepu.
    Hopetumidaj

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się turkusowa sukieneczka, a stylizacja są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten sklep. Są tam ciuchy 'na czasie' Można z nimi zrobić bardzo ciekawe stylizacje. Nelly ma bardzo fajne spodnie i bluzki ;topy; Są one nowoczesne. Często po prostu zakładam spodnie i top z tego sklepu ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten sklep. Ma ciekawe ubrania i w dodatku są śliczne! Mam wiele ubrań. Jestem z nich bardzo zadowolona i łatwo robi się z nim i stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten sklep. Ma ciekawe ubrania i w dodatku są śliczne! Mam wiele ubrań. Jestem z nich bardzo zadowolona i łatwo robi się z nim i stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jeden z moich ulubionych sklepów. Ubrania w nim są naprawdę dopracowane :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  13. świtene stylizcje :) fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  14. a sklep jest moim jednym z ulubionym na 1 miejscu jest VO

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam męczący dzień, więc powiem krótko.
    Rzeczy twojej LŻ są super ! Stylizacje cudowne. Powiem tak, że pierwsza para stylizacji bardziej mi się spodobała :>

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten sklep bardzoo :3 i mam z niego duzo rzeczy planuje zakup kolejnych rzeczy :3 podoba mi sie pierwsza stylizacja :3
    NataliDIY

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten sklep, ale z niego mam tylko bluzkę w kwiatki

    Ladylivreal

    OdpowiedzUsuń