2015/06/14

Nowy HB

W Starplazie pojawił się kolejny, czerwcowy hot buys. Tym razem są to fioletowe sandałki na obcasie. Porównując je z innymi, wypuszczonymi wcześniej, rzeczami z metką HB uważam, że są jedną z lepszych propozycji adminów na ten miesiąc. Bez zniżki dla członków ze statusem Royalty kosztują 11 stardollarów, więc dosyć sporo. Możliwe, że jednak je kupię, ponieważ podoba mi się ich wykonanie, a butów w tym kolorze mam raczej mało.
Jak Wam podobają się sandałki? Zamierzacie je zakupić?

10 komentarzy:

  1. Są bardzo ładne ;)
    I ten fioletowy kolorek aww.. *-*
    Zastanawiam się nad kupnem ich ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne buty, kolor też mają przepiękny, lecz zastanowię się nad ich kupnem, ponieważ zbytnio nie podobają mi się na doll.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przydadzą mi się raczej, nie kupię. Mimo że kolorek ładny :)
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidze takich cienkich szpilek. Podoba mi sie wszystko oprocz tego. Musze sie zastanowic :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupię go, nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buciki były i są jedynym z czerwcowych HB, które mi się spodobały. Kolor jest śliczny, i są na obcasie, kocham takie buty. Jednak cena jest lekko przegięta. Zastanowię się nad tym zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne buty, ale nie w moich kolorach. Nie zamierzam ich kupować :xx

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podbaja mi sie te buty fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty nie za bardzo podobają mi się :(:.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne buty, ale ich nie kupię

    LAdyLivReal

    OdpowiedzUsuń