2015/06/29

Moda ze świata - Gorąca Italia!

Wracam z tym działem, dzień dobry!
____________________________________

Włochy - państwo położone w Europie Południowej, na Półwyspie Apenińskim, będące członkiem Unii Europejskiej oraz wielu organizacji, m.in.: NATO, należące do ośmiu najbardziej uprzemysłowionych i bogatych państw świata. We Włoszech znajduje się tzw. stolica mody - Mediolan.





Charakterystyczne cechy stylu al'a Gorąca Włoszka:

-makijaż jest wyrazisty i mocno podkreślający oczy.
- fryzura: burza włosów, grube loki, raczej ciemny kolor, niesforne upięcia, długie włosy.
-uroda kobiety podkreślona wyrazistą biżuterią lub chustami
- okulary, okulary i jeszcze raz okulary.
- jeansy - ulubione spodnie
czerń jako dominujący kolor, ale nie zawsze
- obcasy
- motywy kwiatowe






Co sądzicie?

11 komentarzy:

  1. Styl bardzo ciekawy, stylizacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, dzis Nie bede zbyt Dlugo komentować, Bo Nie ma co. Stylizacje sa w miarę dobre.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne stylizacje oraz ciekawy styl :3
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że ten dział powrócił :) Stylizacje ciekawe, wpasowują się idealnie do stylu :) To mi sie podoba, szczere konkretne informacje :D Jedyne co to brakuje mi zdjęć przykładowych pod wymienione fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień doberek ^^

    Dzisiaj nie mam co komentować, bo cały post bardzo podoba mi się i zabrakło mi słów :`)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. Włoszki są piękne, najbardziej kojarzą mi się z ostatnią stylizacją.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy styl, jak i stylizacje.

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł.Najbardziej spodobała mi się 2 stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy artykuł. Świetnie że wróciłaś z tą serią! Ja 18 lipca lecę do San Vito Lo Cape we Włoszech. Piękne miejsce. Mediolan kojarzy mi się też z top model czyli : ,, Jesteśmy w Mediolanie'' ;'D. Włoszki są piękne. Przekonałam się będąc we Włoszech oraz poprzez projekt europejski Erasmus+. Stylizacje są bardzo ładne i oddają się do stylu Włoszek.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się z powrotu serii artukułów w tym "klimacie". :) Lubię włoski styl, między innymi dlatego, że góruje tu czerń ^^ Ładnie wyszły Ci stylizacje :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są piękne, jednak najbardziej do gustu przypadła mi ta pierwsza ;-) Uwielblam Włochy, tamtejszą modę i styl życia.
    DirtyDog

    OdpowiedzUsuń