2015/06/23

Oceny Apartamentów

Zuma0618


Pokój jak pokój. Z każdej strony jakieś zasłony, na środku sofa, stół i niedopasowany fotel, a obok te śliczne schody. Pomieszałaś tu styl nowoczesny z antykami. Przynajmniej ja mam takie wrażenie. Takie mieszanki są coraz bardziej modne, ale wielu osobom nie przypada to do gustu i ja niestety należę do tej grupy. Jeśli chodzi o biel i dopasowane do niej akcenty to jest jak najbardziej poprawnie. Na Twoim miejscu dodałabym tu więcej artykułów, bardziej je do siebie dopasowała i może zdecydowałabym się na utrzymanie jednego stylu.
Moja ocena: 2,25/5

footballfanbest


To już nie ta pora roku, jednak pokój stworzyłeś z ogromną precyzją i wyszło Ci to bardzo ładnie. Widać, że jesteś kreatywnym człowiekiem. Z prostych elementów potrafisz zrobić coś naprawdę pięknego. Używając zwykłych, najtańszych desek udowodniłeś wszystkim, że dzięki nim może powstać prawdziwe dzieło.
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o ocenianych pokojach? Może macie inne zdanie na ten temat?

15 komentarzy:

  1. Zgadzam się z twoimi opiniami w pierwszym że jest 2,25/5 a W drugim 5/5

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy apartament bez pomysłu niestety, drugi jest świetny. Apartament prawie cały tylko za sm, wyglądający ciekawie- rzadko się to zdarza :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi sie podoba bardziej pierwszy niz drugi ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy wszystko takie namemlane i nie pasujące zgadzam się z oceną.

    Drugi apartament chociaż nie ta pora roku świetnie urządzony ! Bardzo podoba mi się i wgl.. ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podobają się obydwa pokoje. Szkoda, że ja nie mam talentu do dekorowania hah xd

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się oba podobają, doceniam to, że ktoś się przy nich napracował :)

    kiziorro

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się żaden pokój nie podoba, ale jak już wybierać to lepszy jest 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zgadzam się z opiniami .

    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zgadzam się z opiniami:)


    LadyLivreal

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszym nie podobaja mi sie te slupy. Wygladaja sztucznie. Drugi jest cudowny *o*.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy jest nudny a ten fotel mnie denerwuje. Drugi już bardziej, wygląda na staranny i serio efekt jest niesamowity.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko piękne ! Pierwszy pokój elegancki i dostojny fajne połączenie kolorów i świetny pomysł z tymi zasłonami , Drugi pokój bardzo ciekawy.
    kolormnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi zdecydowanie lepszy ;)
    Karolina-50

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z ocenami :) Widać, że miałaś pomysł do pierwszego pokoju. Trochę pokój powiewa nudą, nie powiem, że rzeczy same w sobie są bardzo ładne. Tak, pomieszała styl starodawny z nowoczesnością- też tego nie lubię. Utrzymałabym jeden styl. Fajnie, że pomieszałaś kilka odcieni bieli. Dodałabym jeszcze kilka rzeczy do pokoju, bo jest trochę za mało, przez co jest nie ciekawie.
    Drugi pokój jest o niebo lepszy. Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to niebieska choinka- nie jestem do końca pewna umieszczenia jej w śniegu. Widać, żę jesteś pomysłowym, kreatywnym i pracowitym człowiekiem. Aranżacja jest meegaa! Jestem pełna podziwu. W słoneczne wakacje zawitała nas zaspa śniegu ;)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń