2015/06/16

Jaki jest Twój styl?


Wybaczcie tak długą nieobecność tego działu, ale natłok spraw spowodował, że nie miałam na to czasu ;) 
Dziś przedstawię Wam styl zwany gypsy. Uważam go za niezwykle ciekawy, aczkolwiek trudny do wykorzystania w codziennych stylizacjach, chociaż... jak wiadomo, dla chcącego nic trudnego!
Dla mnie ten styl, to po prostu bajka. I w przenośni, i dosłownie. Zresztą sami możecie ocenić to na poniższych zdjęciach. Styl bardzo przypomina boho - mają wiele wspólnych elementów, jednak boho moim zdaniem jest nieco "lżejsze". 
W wolnym tłumaczeniu "gypsy" oznacza styl cygański.


Nie wydaje się Wam to wszystko magiczne?
Gypsy to misz-masz kolorów i wzorów. Na dół zawsze ubieramy szeroką spódnicę maxi, na której można zawiązać chusty. Charakterystyczne dla tego stylu są także krótkie bluzki, czy wręcz staniki - najlepiej ozdobne. Tak jak w boho, także i t tutaj, mile widziane są koraliki, frędzle i piórka. Ciekawie wyglądają też ozdoby głowy (chusty, itp.). Jeśli chodzi o buty, moim zdaniem najbardziej adekwatne są tutaj bose stopy.
Zdaję sobie sprawę, że moja stylizacja nie odzwierciedla tego stylu do końca, przede wszystkim dlatego, że jest czarno-biała.


A Wy co sądzicie o tym stylu? Macie ciekawy pomysł na stylizację?
Jeśli tak, zapraszam do wysyłania stylizacji na: sdimy.kontakt@gmail.com.
Każda stylizacja w stylu gypsy zostanie opublikowana. 
Jestem ciekawa Waszych pomysłów :)

11 komentarzy:

  1. Styl jest bardzo ładny zwłaszcza że urodziłam się na rejonach cygańskich. Co do stylizacji jeszcze pomyśle

    Ladylivreal

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moje gusta, wole ciemne kolory. Mimo to ten styl lubię. Jest taki kolorowy, Nie wiem czemu ale kojarzy mi się z bajkami Disney'a. Stylizacja ładna ale gdyby była kolorowa wyszła by lepiej :)

    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :) hmm nawet podoba mi sie ten styl uwielbiam długie spódnice fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poznałam doll XD
    Zdjęcia ładne, stylizacja też całkiem udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten styl, ale nie ubieram się tak. Stylizacja jest wprost genialna !!! Na pewno jakąś wyślę ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba troche wyobrazni, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś to mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten styl, miszmasz kolorów i wzorów, ahh! Stylizacja jest ładna chociaż ja dołożyłabym więcej koloru! :))
    Vallenn

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten styl. Pełno kolorów, wzorów, krojów, pełno falbanek, luźnych materiałów, biżuterii... cudowny :)
    Masz rację, stylizacja nie wypadła zbyt dobrze. Być może dlatego że na stardoll nie ma zbyt wielu ubrań w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały styl na lato, chociaż stylizacja jak na gypsy style trochę za bardzo zachowawcza.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię taki styl, ale już się tak nie ubieram....
    Ta stylizacja jest boska!!!!

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń