2015/06/13

Starcie Stylistów


Poprzednie starcie wygrywa kasiastawiak122. Wtgrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: malutkacandy
Temat: Monokolorycznie. 
(Cała stylizacja utrzymana w jednym, wybranym kolorze, oprócz czerni i bieli.)




_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: natusia_182
Temat: Impreza plażowa. 

Mam gorącą prośbę. Postarajcie się, aby doll była jak najbardziej powiększona przed wykonaniem screena. Gdy dollki są małe post wygląda nieestetycznie. Jak wykonacie screena, najlepiej będzie, gdy zapiszecie go w formacie PNG (na obrazkach wyżej, widać znaczną różnicę między screenami w formacie PNG a JPG - JPG to te gorsze).  

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie będę publikować niepodpisanych prac.
_______________________________________________

22 komentarze:

  1. Głosuję na nr 1, ponieważ uważam, że monokolorystyka jest tu najlepiej zachowana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w końcu zagłosowałam na 1, strasznie duży wybór, stylizacje są w temacie, ale jest ich za dużo.
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobała mi się 12 stylizacja. Mocno kojarzy mi się z latem :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Waham się między 5 a 13, zobaczymy kogo wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre stylizacje nie są zgodne z tematem, zawierają więcej niż jeden kolor. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm glosuje na 6 fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 12 świetnie sobie poradziła

    bonnykou

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosuje na 12 ponieważ jest tam zachowany temat i jest śliczna ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. 12 jest perfekcyjna,ale według mnie troszeczkę za dużo czarnego :)
    Masz mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się 2,3 oraz 19.
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio nie brałam udziału w STARCIU, bo za bardzo pomysłu nie miałam...

    No to tak. Bardzo podoba mi się ostatnia stylizacja i właśnie zagłosuje na 18 ;>

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, że napisałam 18 zamiast 19 ;p Dopiero teraz zrozumiałam.... Xd

      Usuń
  14. Szkoda, że wysłałam swoją ''kreację'' z podpisem, PNG, sprawdziłam pocztę i jest w wysłanych a jej tutaj nie ma :)
    Pozdrawiam,
    MissEmanuel2011

    OdpowiedzUsuń