2015/06/25

Ramadan - Konkurs 2

Admini ogłosili już drugi konkurs z okazji Ramadanu. Tym razem, naszym zadaniem jest stworzenie sukni w StarDesign Hair. Trzy najlepsze kreacje zostaną opublikowane w StarBlogu, a ich twórcy, otrzymają po 75 sd. Na zgłoszenie swojego zdjęcia mamy czas do 2 lipca. Dodatkowo, każdy uczestnik otrzyma naszyjnik. (Jeśli chcecie zdobyć darmówkę, możecie zgłosić dowolne zdjęcie, wcale nie musicie projektować sukni.) Aby, przejść do konkursu, kliknij TUTAJ.
Weźmiecie udział?



13 komentarzy:

  1. Nie wezmę udziału, wątpię czy mam jakieś szanse na wygraną ;)
    Karolina-50

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozliwe ze wezme udzial.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tylko I wylacznie dla naszyjnika poniewaz Nawet jesli Zrobie sukienke to I tak mnie Na nią nie stac

      Usuń
  3. Wezmę udział dla tego naszyjnika, takich rzeczy nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam udział dla naszyjnika, nie chcę wydawać stardollarów i projektować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie wezmę udziału gdyż nie mam talentu do projektowania :(
    kolormnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyśle byle jakie zdjęcie dla łańcuszka, nie umiem projektowac :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni naszyjnik niezbyt mi się spodobał, ale ten jest dużo ładniejszy. Wezmę udział dla darmówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mam wziąć udział to tylko i wyłącznie dla darmówki

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wzięłam udziału, nawet dla darmówki.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie wezmę udziału, chyba że polecę na darmówke :) Zrobię byle co, bo na sukienkę i tak nie będzie mnie stać, ale będe miała tą darmówkę.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń