2015/06/24

Wyceny

NELLY.COM Globe Top


Top nie jest szczególnie cenny, być może z czasem jego wartość wzrośnie. Jeśli chodzi o jego "urodę", nie będę się wypowiadać, gdyż każdemu podoba się coś innego i zdaję sobie sprawę, że na temat tego topu zdania są podzielone. Według mnie jego maksymalna cena to 30 SD.


SAINT LAURENT PARIS TRIBUTE Hedi Seattle Sweater

Nie odnotowałam szczególnej popularności tego swetra, jednak mogę się mylić. Moim zdaniem, stworzenie dobrej stylizacji z tym swetrem jest trudne. Ponieważ pochodzi z tzw. "tributów", jego cena dzięki temu nieco wzrasta. Ja wyceniam go na 30-40 SD.


A Wy na ile wyceniacie powyższe rzeczy?


Aby podać swoje rzeczy do wyceny należy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią). Możecie też wysyłać rzeczy na naszą pocztę: sdimy.kontakt@gmail.com.

15 komentarzy:

  1. Top jakiś czas temu sprzedawałam i po kilkukrotnym wystawieniu ktoś go w końcu kupił za bodajże mniej niż 20 sd. Sweter kupiłam za 48 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Top myślę, że jest wart trochę mniej, natomiast kurtkę widuję w tych granicach, może troszeczkę drożej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wypowiadam się, aczkolwiek podoba mi się sweterek :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  4. Top nie zachwyca. Nie przepadam za takimi. Kurtka jest faktycznie troszkę drożej spotykana w bazaarku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Top mi się bardzo podoba ale myśle że jest warty troche mniej .
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tylko ze Moim zdaniem powinno byc tansze.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się sweter iz chęcią go poszukam



    LadyLivreal

    OdpowiedzUsuń
  9. Top jest ładny , natomiast sweter jak dla mnie nie jest tyle wart ;)
    Karolina-50

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo wyceniam te ubrania.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda , że tylko dwie wyceny . Mi top się podoba , kupiłam go w bazarze za 10 sd :).

    http://i58.tinypic.com/15me3oo.jpg
    http://i61.tinypic.com/10xsn5u.jpg
    http://i58.tinypic.com/juwm7d.jpg

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podobają mi się te rzeczy.

    rzecz do wyceny: http://bankfotek.pl/view/1868897 Pretty in love Spring Platform Clogs

    Nie rozpisuję się zbytnio, bo lecę do sklepu po masło orzechowe :D

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter bardzo mi się podoba, jeśli znajdę w bazarze to kupię.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi nawet podoba się pierwsza bluzka. Pomimo, iż nie gustuję w takich błyskotkach, to jest dosyć elegancko i można ją genialnie wykorzystać do jakiejś stylizacji dosyć w stylu glamour. Sweter też jest bardzo ładny. Podoba mi się kolorystyka, przez co wydaje się doscyć hipisowski. Jak ktoś go fajnie wykorzysta może byc genialny. Zgadzam się z ocenami.

    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń