2015/06/25

Trendy: odkryte ramiona

1. sukienka - Royality
2. top - Nelly.com
3. bluzka - Nelly.com/Callie's Picks
4. bluzka - Nelly.com
5. sukienka - Special Offer


kapelusz - Strike a Pose | okulary - The Jet Set | naszyjnik - Royality | top - Nelly.com | bransoletka - Epiphany | spódnica - Nelly.com | torebka - The Jet Set | buty - Young Hollywood

okulary - Miss Sixty | apaszka - PPQ | bluzka - Nelly.com | bransoletka - Epiphany | spódnica - Basics | torebka - Voile | buty - Rio


A Wy co sądzicie o takich ubraniach? Korzystacie z nich
na Stardoll lub w rzeczywistości?

12 komentarzy:

  1. Ja z takich rzeczy nie korzystam zarówno na stardoll jak i w normalnym życiu:)


    LadyLivreal

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo podobają się ubrania właśnie w tym kroju. Na stardollu nie mam takich ciuszków, ale planuje ich zakup, bo świetnie one wglądają na dollce, a twoje stylizacje CUDO świetne połączenie kolorów !!!
    kolormnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w realu za takim czymś nie przepadam, a na sd czasem się zdarza.
    Druga stylka- bombowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo. Napewno coś kupie.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja numer dwa podbiła moje serce. Jest cudowna !
    LolkTiara

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic mnie nie urzekło :P
    Karolina-50

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkryte ramiona są bardzo fajne, stylizacje nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pdkryte ramiona są ładne, fajne, ale ich nie używam w świecie gier jak i w rzeczywistości :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za odkrytymi ramionami. Zwykle zakrywam ramiona bluzką. Na stardoll mam mało takich rzeczy ale to nie dlatego że nie podoba mi się tylko że rzeczy z odkrytymi ramionami nie zwróciły mojej uwagi :)
    Stylizacje świetne. Bardziej podoba mi się druga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzki z odkrytymi ramionami podobają mi się na stardoll, na żywo mniej.

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ich nie używam, są trudnym trendem. Po raz pierwszy widzę dobrą stylizację z czerwoną bluzką z Nelly.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam dwie bluzki: czerwoną z Nelly i w paski również z Nelly. Są bardzo ładne i często je wykorzystuję :) Bluzki z odkrytymi podobają mi się na stardoll, jak i w realnym życie. Stylizacje są boskie. Podoba mi się najbardziej wykorzystanie tej czerwonej bluzki :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń