2015/06/21

Metamorfozy



Cześć! Jak Wam mija weekend? Możecie w to uwierzyć, że już za tydzień wakacje?
A tymczasem mam dla Was metamorfozę 888kamila.

PRZED
Szczerze mówiąc, ta stylizacja nie przypadła mi do gustu. Torebka jest okropna i strasznie się gryzie ze spódniczką. Reszta też nie powala. 3/10


Co do makijażu, wcale nie jest lepiej. Z jednej strony rozumiem, że tym, co zrobiłaś, chciałaś wydobyć twarz doll, patrząc na nią z daleka. Ale z bliska, makijaż straszy. 3/10

PO

Z kolei moja stylizacja wyszła jakoś tak strasznie grzecznie, czego nie lubię. Ale za to lubię połączenie brązu z lekkim różem. 



W makijaży znowu góruje róż. Ten makijaż i włosy inspirowane trochę moim dzisiejszym lookiem. Bo ja też dzisiaj mam na sobie taki delikatny, dziewczęcy makijaż i rozwiane włosy.

I jak Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. Stylizacje obie są ciekawe, a makijaż po jest cudowny :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. Super po jest Śliczna metamorfoza ale przed Zgadzam się Z Toba Też daję 3/10

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja przed zdecydowanie bardziej mi się podoba. W tej po nie rozumiem zupełnie tej kopertówki która gryzie się ze wszystkim. Makijaż Kamili z daleka wygląda świetnie, daje efekt głęboko osadzonych oczu. Makijaż po mi się podoba, zmieniłabym kolor włosów na blond.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ciężko mi zdecydować, która wersja jest lepsza - przed, czy po. W wersji PRZED: stylizacja byłaby naprawdę dobra gdyby nie ta okropna torebka, która nie pasuje ani krojem ani kolorem. Makijaż jest przekonturowany, za mocny. Poza tym naprawdę nie rozumiem, jak można zmarnować 50 sd na łysiejącą fryzurę GiGi :) Wersja PO: przesadnie poprawna stylizacja, niestety powiało nudą... Pięknie wykonany makijaż ale nie jestem fanką mocnych cieni - wolę naturalne brązy i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja PO zdecydowanie bardziej mi się podoba. Uwielbiam zestawienie kolorów, które użyłaś (chociaż mi to nigdy nie wychodzi ;C). Makijaż cudowny, spokojny ale jednocześnie rzucający się w oczy, rozjaśnia twarz i ślicznie podkreśla ciemny kolor oczu. Doll wygląda w nim bardzo pogodnie i letnio, czyli w sam raz na czerwiec. Do tego super dobrane włosy. Naprawdę bardzo mi się podoba ;) pozdrowionka, sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaz oczywiscie po, a jesli chodzi o stylizacje, to żadna nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej wygląda po :)

    Genoweffa9

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, ale okropna doll ! Ktos ja zniszczyl...
    Po wyglada lepiej nic nie bede pisac, bo noe moge na to patzec.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  9. Super metamorfoza

    Ladylivreal

    OdpowiedzUsuń
  10. W stylizacji przed przeszkadza mi oprócz szeroko komentowanej torebki ta paskudna spódniczka, która kojarzy mi się z pseudo-skórzano-lateksowym strojem powabnej dziołchy z taniego salonu tatuażu. Co do makijażu to rzeczywiście z bliska straszy, a cera wydaje się strasznie ziemista i zaniedbana, aczkolwiek z daleka nie jest tak źle. Bardziej podoba mi się "ugrzeczniona" stylizacja po.

    kiziorro

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie lepiej wygląda po. Wszystko ładnie zgrane. Przed metamorfozą był straszny bałagan, a makijaż doll straszył.

    Bella_La_Swan45

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja Przed jest... śmieszna. Strasznie mi sie nie podoba.
    Makijaż Przed - mam wrażenie że wszystko napchane jest do środka :< Nie podoba mi się

    Stylizacja Po - Nie przepadam za jasnymi kolorami ale stylizacja mnie urzekła :)
    Makijaż Po - Pomalowałabym jeszcze rzęsy a tak to miodzio

    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń