2015/06/27

Starcie Stylistów


Poprzednie starcie wygrywa Faleczka. Wtgrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: Faleczka
Temat: Dama pik. 



_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: Daria_s400
Temat: Boho. 


Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie będę publikować niepodpisanych prac oraz bardzo małych screen'ów.
_______________________________________________

24 komentarze:

  1. Miałam trzy faworytki (naprawdę trudny wybór). Po długim namyślaniu zdecydowałam że oddam głos na numer 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze cztery stylizacje są świetne. Trudno było mi zdecydować ale ostatecznie gł,osuję na trójeczkę :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zdecydowanie wygrywa stylizacja numer 7 :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie głosuję na numer pięć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zaszło pewne nieporozumienie - koło mojej stylizacji jako zwyciężczyni jest podana kotek 717, która wygrała w zeszłym tygodniu... Więc nie wiem, czy mam się zgłaszać po nagrodę, czy nie...
    Faleczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie najlepsza jest nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie do dupy, ale 9 daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie większość stylizacji jest kompletnie nie trafiona.
    Mój głos wędruje do 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja głosuję na 6. Ładna bluzka odkrywająca ramiona. Genialnie łączy się ona z spódnicą. Całość wygląda elegancko. Nie mogę doczekać się następnego postu, uwielbiam boho.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za głos :) pozdrowionka. sharpey108

      Usuń
  10. Ja głosuje na 3:)

    LadyLivreal

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, że moja stylizacja została pominięta w głosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodobal mi się numer 5 :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  13. 9 wg mnie najbardziej na temat.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze cztery stylizacje są całkiem okej i 9 jeszcze jest ładna. Ostatecznie głosuję na numer 5 hahah :)
    Karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń