2015/06/22

Prośba do Czytelników

Kochani,
ponieważ chcemy, aby nasz blog był atrakcyjny oraz, aby każdy z Was mógł znaleźć na nim coś dla siebie, ciągle pracujemy nad jego zawartością. Aktualnie modyfikujemy nasz plan rozrywek, pozbywamy się niektórych działów, ale w zamian pojawią się nowe. 
Dlatego chciałybyśmy wiedzieć co możemy dla Was zrobić. Może macie wobec nas jakieś oczekiwania? Może jest coś, co chcielibyście zobaczyć, ale do tej pory nie ukazywało się to na naszym blogu? A może jest coś, co Wam się nie podoba? 

Pod tym postem każdy z Was może podzielić się z nami swoimi uwagami, opiniami, czy też pomysłami. Biorąc pod uwagę Wasze zdanie, będziemy pracować nad ulepszeniem bloga.


Załoga Stardoll i My

21 komentarzy:

  1. No Więc sama nie wiem. Moim zdaniem wszystko jest OK. Niczego nie Brakuje. Chociaz Dawno loterii nie bylo.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie widziałam działu z stylizacjami oraz modą inspirowaną jakimś miejscem krajem :) Myślę że gdyby popracować nad tym działem byłby bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi każdy dział się spodobał, zawsze było tu dużo rozrywki :) Jedynie czasem pokazując stylizacje brakuje mi stardollowych wyznaczników Takiej samej czy podobnej rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byloby milo gdyby pojawialo sie zdecydowanie wiecej hor or not i makijażowych potyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała żeby na blogu pojawi się jakiś post o rzeczach za sm, które polecacie

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń

  6. Chciałabym żeby na blogu pojawił się post z outfitami zrobionymi tylko za sm. ;)
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaproponowałam coś, wysłałam wam to na emaila. Jednak nadal nie dostałam odpowiedzi. Miło by było, gdyby ktoś w końcu mi odpowiedział, bo właśnie tego brakuje mi na blogu (tego, co napisałam w emailu).
    Katiana15

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram pomysł z outfitami za sm oraz ze stylizacjami ze świata. Może stylizacja tygodnia albo konkurs na wnętrza. To też byłoby fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo ciekawostki ze świata stardoll. Np. kto był pierwszym użytkownikiem (skye87) albo jak nazywało się stardoll wcześniej (paperdollheaven ) itp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z innymi, że warto byłoby dodać rzeczy za sm, które polecacie oraz outfity za sm. :)

    Bella_La_Swan45

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem otwarta na wszystkie nowe propozycje i popieram osoby wcześniej się udzielające ^^

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  13. W starciu stylistow mozecoe pametac o dodawaniu ich stylizacji, oraz numerkow do glosowania wszystkich stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak narazie pasuje i wszystko. Mógłby sie pojawić blogowy mail, gdzie odpisywano by czytelnikom.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń