2015/06/26

Makijażowe potyczki

Hej! Jak tam Wasze świadectwa? Paski są? Dzisiaj swoje makijaże zaprezentują: Remmy08,  tysioook, Ania_Miszcz, asiab66.
 
Remmy08
Z daleka bardzo podoba mi się Twoja doll. Z bliska jest już trochę gorzej, ponieważ usta są krzywo nałożone. Plus za wycieniowane brwi i ładny makijaż oka. Następnym razem możesz zrobić odważniejszy make-up, bo widać, że potrafisz ładnie malować. Oczywiście HOT
 
Tysioook
Bardzo ładny makijaż, świetnie dobrałaś kolory. Kości policzkowe są idealnie wycieniowane. Podoba mi się też podkreślenie nosa i fryzura. Jedyne co bym zmieniła to kolor brwi, na takie które będą bardziej pasowały do odcieniu włosów. HOT
 
Ania_Miszcz
Twoja doll przez usta, wygląda trochę niepoważnie. Nie będę owijać w bawełnę, średnio mi się podoba. O ile oko pomalowane cieniami wygląda dobrze, to obrysowanie go czarną kredką jest porażką. Oprócz tego wycieniowanie kości policzkowych nie powala. NOT
 
 
asiab66
Po pierwsze masz krzywo założone sztuczne rzęsy. Po drugie Twoja doll jest strasznie blada, może trochę koloru? Podoba mi się makijaż oka i fryzura. Zdjęłabym pieprzyk, pomalowałabym wyraźniej kości policzkowe i zmieniłabym karnację. HOT/NOT
 
Zgadzacie się z ocenami?
 

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł makijaż Remmy. Tysiok podoba mi sie tak średnio, może przez kolory. Dwa pozostałe, według mnie to porażka :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja mam taki problem kiedy zakładam na doll rzeczy z stardesign hair i zapisuję to po ponownym wejściu jest krzywo i inaczej niż wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się Z Tobą w 100%

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tysiook Chyba będzie narazie moja inspiracja w modzie :)

      Agnieszka556

      Usuń
  4. Właśnie taki efekt miałam na myśli. Chciałam po prostu, aby moja doll była inna i nie była sztywna.
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko Tysioook Hot, reszta takie Hot/Not :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieńcie proszę albo czcionkę w tytułach postów albo nie piszcie polskich znaków, bo polskie litery jak "ą", "ę", "ł", "ś" itd. wychodzą inaczej i wygląda to... no po prostu źle.

    Makijaż Tysioook jest świetny! :) I brwi mi się takie podobają, dodają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Problem z częściami twarzy z stardesign hair jest taki że trzeba je krzywo założyć by wyglądały prosto więc ocenianie doll przez pryzmat krzywo nałożonych części twarzy jest dosyć nieprofesjonalny. Pierwszą osobę oceniam na HOT. Śliczna twarz :)
    Druga dollka oczywiście że HOT. Świetny makijaż, urzekły mnie te śliwkowe usta. Brwi nie mogą być jaśniejsze bo zlewałyby się z karnacją.
    Trzecia dollka HOT/NOT. Nie rozumiem dlaczego tak duża część stardolla szydzi z uśmiechających się ust. Przecież są urocze, moja doll często się uśmiechała. Dlaczego nie można jej brać na poważnie? Może nie chciała być taka jak wszyscy :D
    Czwarta HOT/NOT. Gdybyś sama stworzyła makijaż byłoby HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnje wszystko ok i zgadzam się z opiniami.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza jest pierwsza, a najgorsza przedostatnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy makijaż Tysioook,bo nie jest taki nudny jak inne.A najgorszy makijaż Ania_Miszcz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze podobają mi się wszystkie makijaże :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się 1 makijaż:)

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami, najlepszy makijaż ma Tysiook.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z ocenami. Nic dodać, nic ująć- nic raczej nie dodam do każdego makijażu. Pierwsze dwie doll są śliczne, a tysioook ma śliczny makijaż! Brawo! Bardzo mi się podoba :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń