2015/06/17

Na tropie: biała koszula - elegancka, niezastąpiona i zawsze modna

Biała koszula gości w naszych szafach od wielu lat. Sądzę, że każda Doll powinna posiadać przynajmniej jedną taką rzecz, która często staje się niezastąpiona. Biała koszula stanowi fundament każdej garderoby. Jest tak uniwersalna, że niektórym może wydawać się nudna. Oczywiście to wielki błąd! Stanowi ona doskonałą bazę do stylizacji. Można ją zestawić z dowolnymi deseniami, miksować z marynarkami, kardiganami, a także nosić do rurek i spodni garniturowych, częściej nawet do ołówkowych spódnic.


W swojej Stardollowej szafie mam ich bardzo dużo - od tych z długim rękawem, aż po tandetne krótkie koszulki z darmówek. Najbardziej jednak podoba mi się ta z Cheap Monday, którą uwielbiam i to właśnie ją wszystkim polecam, także jeśli macie możliwość - koniecznie się w nią zaopatrzcie :)

| Koszula - Cheap Monday | Spódnica - Original Future | Katana - MT | Torebka - Callie's Picks | Okulary - Killah | Buty - Denim & Supply Ralph Laurent |

Lubicie białe koszule? Wolicie tworzyć eleganckie, czy luźniejsze stylizacje?

18 komentarzy:

  1. Fajna stylka :) mialam taki czas w swoim zyciu, kiedy biala koszule nosilam niemal codziennie, w roznych kombinacjach :p teraz juz tak nie robie, ale nadal je lubie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta biała koszula rzeczywiście jest piękna, ale nigdy nie wpadała mi w oko.
    Co do stylizacji jest ładna i taka na tę porę, która jest teraz :>

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nosze bardzo często, gdyż lubię elegancki look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nosze często. Moja doll również:)

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam są tak piękne i nosze je cześciej na żywo niż na stardoll ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja :)) Bardzo lubię białe koszule .

    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mam na sprzedaż ową koszulę (Cheap Monday) ;)
    Zapraszam, asia12337

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula śliczna ale jej nie mam :/ Ogólnie dużo ich mam i lubię z nimi tworzyć stylizację. Zawsze tak ładnie wychodzą :3 Twoja strasznie mi się spodobała. Wydaje mi się, że ten czarny kolorek daje jej takiej ciężkości mimo iż to spódnica z koszulą :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię białych koszul. Ale tylko takich typowych BIAŁYCH KOSZUL. Co to równe mają mankieciki i kołnierzyk. Kojarzą mi się z stylem galowym, z uroczystościami w szkole. O nie.
    Stylizacja świetna. Wiosenna, luźna, zwiewna. W sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :) tylko szkoda że ta koszula kosztuje 13 sd ;/ fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała koszula klasykiem wśród ubrań. Świetnie pasuje do większości stylizacji. Potrafi być elegancka, ale nie tylko. Często używam koszuli z długim rękawem od diesel. Podkreśla moje stylizacje i ładnie wygląda. Koszuli ze zdjęcia nie posiadam, kiedyś może jeszcze ją będę mieć xd

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre stylizacje, biała koszula najlepsza dla letnich stylizacji, a jeśli ta jest dla was za droga to w Basicu jest przecież podobna za monety.
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta koszula ,muszę sobię taką sprawić :)
    Karolina-50

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja dziewczęca i bardzo dopracowana :) a co do białych koszul to mam ich sporo w szafie, przydają mi się zwłaszcza przy luźnych, casualowych lookach.

    kiziorro

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula jest boska . Często jej używam na doll. Dużo osób się pyta czy sprzedam , ale ja odpowiadam, że nie :/ za bardzo się przywiązałem

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest boska . Często jej używam na doll. Dużo osób się pyta czy sprzedam , ale ja odpowiadam, że nie :/ za bardzo się przywiązałem

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula jest boska . Często jej używam na doll. Dużo osób się pyta czy sprzedam , ale ja odpowiadam, że nie :/ za bardzo się przywiązałem

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Misi.9 wszystko co Napisala jest w mojej głowie. Naprawde, zeczywiscie koszula jest Piękna. Stylizacja zl koszula jest zeczywiscie Śliczna.


    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń