2015/06/21

Wnętrza #25 - małe inspiracje

Ostatnio bardzo przypadło mi do gustów pewne szczególne zestawienie kolorów: neutralne biele i odcienie szarości połączone ze złotem, beżem i różem. Chyba jest to dosyć modny shchemat w architekturze wnętrz na ten moment - ale nie dziwię się, że podbił wiele serc. Bardzo ładnie otwiera małe przestrzenie, nic nie zabiera nam cennego, naturalnego światła, złoty nadaje nieco poczucia luksusu, a różowe i beżowe akcenty są takie delikatne i dobrze się kojarzą...
Jakie jest Wasz ulubione połączenie kolorów na tę chwilę?




13 komentarzy:

  1. Slicznie. Nie da się tego opisac, Bo jestem pod wrazeniem Piękna!

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ładne kolory ;) Też tak myślę, że to jest tak piękne, że nie da się tego opisać ;D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 cudo :) kocham takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pokoje, ja niestety od dłuższego czasu nie mogę się zabrać do urządzenia pokoi, ale nawet jakbym siedziała nad tym całą noc to i tak by mi nie wyszły takie ładne.

    kiziorro

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się 2 pokój

    LadylivReal

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 super. Tez uwielbiam takie polaczenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 2 wspaniałe. Uwielbiam takie połączenia, mój główny pokój jest coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy pokój najlepszy, jest w nim pomysł na wnętrze. Biele i szarości ze złotymi elementami to pewne zestawienie, bardzo trudno je zepsuć :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, te kolory dobrze ze sobą współgrają. Najlepszy jest 2 pokój.

    Bella_La_Swan45

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze śliczne wnętrza ^^
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne wnętrza, chętnie bym tak umeblowała swój apartament :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się takie połączenie :3 Pierwszy pomysł jest najlepszy! W drugim i trzecim zauroczyły mnie zasłonki, nie wiem czemu wcześniej ich nigdzie nie widziałam.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń