2015/06/14

Metamorfozy


Cześć kochani! Jak wam mija czas? Ja wróciłam z Zakopanego. Wycieczka się udała. I teraz możemy zaczynać wakacje (prawie). A tymczasem mam dla was metamorfozę nikiwi2468.

PRZED
Stylizacja bardzo mi się podoba. Jedyne co, to może odpuściłabym tatuaże na szyi. Ale ogólnie nic dodać, nic ująć. 10/10


Makijaż i dobór fryzury wygląda ciekawie. Wydaje mi się, że ta fryzura nie należy do szczególnie lubianych przez stardoll'owiczów, ale tu wygląda genialnie. 10/10

PO
Moja stylizacja to połączenie czerni i bieli z czerwonymi akcentami. Taki miejski styl, w sam raz na wyskoczenie gdzieś z przyjaciółmi.


Postawiłam na delikatny makijaż, który podkreśla tylko czerwona szminka. Bardzo spodobały mi się te rozwiane włosy i sądzę, że fajnie wyglądałyby z kapeluszem na głowie.

Jak Wam się podoba?



13 komentarzy:

  1. Wow, świetna metamofoza! Proste połączenie czerni bieli i czerwieni a jaki efekt. Te rozwiane włosy mnie nigdy nie przekonywały ale tutaj wyglądają świetnie :)
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. przed bylo ladniej ;p fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę doll przed metamorfozą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że doll przed metamorfozą wyglądała trochę lepiej, ale i tak metamorfozę oceniam wysoko. c;
    LolkaTiara

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj chyba nie ma co oceniać :D
    Pierwsza stylizacja i makijaż 10/10, PO również ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podobała mi się przed metamorfozą, ;/
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli mam być szczera, i przed, i po, stylizacja wygląda bardzo ciekawie :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoją metamorfozę zniszczyły włosy poza tym jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja PRZED- Jak dla mnie jest zbyt blada, troszkę nudna. Można by ją jakoś fajnie zaakcentować.
    Makijaż PRZED- Bardzo ładny. Wygląda na starannie wykonany a kolory dobrze dobrane.

    Stylizacja PO- Jest urocza :3 Bardzo mi się spodobała ze względu na tę czerwień, która ożywia stylizację. Wydaje się być taka nowoczesna.
    Makijaż PO- Fajnie pasuje do stylizacji. Oczy mogłabyś mocniej pomalować tuszem. Nawet rozwiane włosy, które są okropne, dobrze się komponują.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja przed i po są na mniej więcej tym samym poziomie, są bardzo ładne. Jedyne co bym zmieniła w stylizacji po to okulary na czubku głowy. Natomiast makijaż po zupełnie do mnie nie przemawia, doll zdecydowanie lepiej wygląda przed.
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje mi się podobają, makijaże zrobione również ciekawie, szczególnie bordo usta w przed są przecudowne!!
    Vallenn

    OdpowiedzUsuń