2015/06/17

Wyceny


PRETTY N'LOVE HotBuys Ruched Skirt


Nie ukrywam, że nie mam pewności co do wartości tej spódnicy. Nie zauważyłam, żeby była jakoś szczególnie poszukiwana. Jedyne co mi się w niej podoba to kolor - uważam, że jest dość oryginalny. Z jednej strony jest to hot buys, ale z drugiej niezbyt udany. Według mnie, ta spódnica nie jest warta więcej niż 40 SD, ale jeśli macie inne informację, bardzo proszę o skorygowanie mojej wyceny

LIMITED EDITION LE Sherriff Purse 

Jak powszechnie wiadomo, rzeczy z LE uznawane są za cenne. Nie wiem ile kosztowała wcześniej ta torebka, ale jak na LE przystało, jej wartość na pewno wzrosła. Rzecz nie pochodzi z jakiejś bardzo starej kolekcji (bodajże sprzed roku), więc wartość może jeszcze wzrosnąć. Na chwilę obecną wyceniam ją na 70-80 SD.


Aby podać swoje rzeczy do wyceny należy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią). Możecie też wysyłać rzeczy na naszą pocztę: sdimy.kontakt@gmail.com.

10 komentarzy:

  1. Spódnica nie jest ciekawa i jej kształt nie powala, ale ja myślę, że kosztowałaby mniej niż 20 sd, bo jest brzydka.

    Torebka z LE no fakt, że wycenimy ją na 70-80 sd.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Ani torebka,ani spódniczka mi się nie podobaja :C
    http://img24.otofotki.pl/ga902_nelly.png.html
    http://img24.otofotki.pl/os860_sweter.png.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi sie torebka i spódnica ;/ fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie rzeczy mnie nie powaliły. Nie znam się na wycenach więc ufam na słowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się niestety na cennościach, więc nie oceniam hah

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie rzeczy są okropne. Nie widziałam ich wcześniej więc nie będę się wymądrzać :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest jak dla dziewczynki z podstawówki, a torebka bardzo ładna.
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  8. Może sprzedam tę spódnicę
    rzecz do wyceny: http://bankfotek.pl/view/1868897 Pretty in love Spring Platform Clogs
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka nie zbyt urokliwa ale torebka zdecydowanie na plus :)
    Karolina-50

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic Nie wpadlo mi do gustu. Chociaż torebkę obnizono cena 70-80

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń