2015/06/17

Metamorfozy

Hejo! Dzisiaj miała być metamorfoza dla Natashiax, ale nie wyszło. Na przyszłość, jeśli się zgłaszacie do kolejki np. do metamorfoz, nie chowajcie wszystkich ciuchów w schowku. Tak było w przypadku wcześniej wymienionej osoby. Może to też mój błąd, być może chcielibyście, żebym was informowała o metamorfozie.. Oczywiście jeśli nadal będziesz chciała swojej przemiany, napisz w komentarzu i wyjmij ubranka. ;)
 Dlatego dzisiaj zajmę się missm963.


PRZED
Ta stylizacja jest początkiem czegoś ciekawego. Podoba mi się połączenie narzutki z sukienką i butami. Jednak kompletnie nie rozumiem bransoletki, która jest założona w dość nietypowym miejscu, bo na zgięciu ręki. No i w dodatku nie pasuje kolorem. Ja dodałabym jakąś czarną torebkę i tatuaż na jednej z nóg.  7/10


Jeśli chodzi o fryzurę, to niezbyt zgrywa się ze stylizacją. Dałabym tu włosy o delikatnej fakturze. Co do makijażu, nie podobają mi się zbyt wytuszowane rzęsy.. Reszta ok. 6/10

PO



U mnie dzisiaj na ludzie. Dziś zaliczyłam do kolekcji kolejne spodnie, na które patrząc myślałam: nie wiem co autor chciał przez nie wyrazić, ale kocham je. Mają bardzo ciekawy wzór i chętnie ujrzałabym je w swojej szafie. 


W moim makijażu znowu wzrok przyciąga ostra szminka. Nie wiem czy to widać, ale na usta nałożone są dwa kolory, na zewnątrz czerwień, a od środka bardziej różowy odcień. 

Jak Wam się podoba?

13 komentarzy:

  1. W obu stylkach nie podobają mi się włosy.
    Stylizacja przed - nie mój gust.
    Stylizacja po - świetna!

    A usta widać, widać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje:
    PRZED *W stylizacji tam samo podoba mi się połączenie narzutki, bluzki i butów :) Owszem nie rozumiem bransoletki zamieszczonej na łokciu. Też dodałabym jakieś dodatki, ale ładnie dobrane nie to co ta bransoletka xd
    PO *No, no, no supeeer ! Bardzo podoba mi się narzutka z bluzką, ale może nie dawałabym tych szelek ? Dam 9.5/10

    Makijaże:
    PRZED *Zgadzam się, że włosy do stylizacji nie pasują, rzęsy są wytrzeszczone i też zgadzam się z tym, że wystko inne jest ok. ;)
    Dam 5/10.
    PO *Tu mnie zaskoczyłaś :b Kiedyś uważałam, że te włosy są nudne i do niczego nie pasują, a tu co? Bęck ! Pięknie ! Super makijaż i najpierw nie zauważyłam tej szminki, ale jak się dobrze przypatszyłam to zauważyłam :D Co innego niż 10/10?

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna przemiana ale wygląda to lepiej już jak było by zrobione na szafie bo mocno widać ostre kąty ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej wygląda po :)

    LadylivReal

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed mi się nie podoba. Nudne połączenie. W dodatku dwa gryzące się ze sobą odcienie niebieskiego :/ I jeszcze na siłę wciśnięta zielona bransoletka. Włosy przemilczę. Nienawidzę takich. Makijaż nie najgorszy. Kolor skóry taki trochę ni przypiąć.

    Stylizacja po podoba mi się o wiele bardziej. Myślę że wyglądałaby pięknie na doll po metamorfozie w beauty parlor.

    Zdjęcia mają okropną jakość, kanty są ostre. Paskudnie to wygląda. Aż ciężko się na to patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja Przed - Nie podoba mi się. Troszkę wieje nudą i monotonia koloru a ta bransoletka to chyba z kosmosu :) Po dorzuceniu kilku dodatków lepiej by wyglądało.

    Makijaż Przed - Jest ładny. Podoba mi się kolor szminki. Rzęsy na dole mogły by być mocniej podkreślone, żeby jakoś wyrównać(?) kształt oczu. Włosy bym zmieniła.

    Stylizacja Po - Te spodnie są cudowne <3 Ogólnie stylizacja mi się podoba. Jest taka luźna, miejska ale bardzo dziewczęca . Fajnie wygląda ten czerwony kolor jako dopełnienie stylizacje :3

    Makijaż Po - Ślicznie wyszedł Ci makijaż oka, no jestem zauroczona! Szminka też dobrze wygląda. Zmieniłabym fryzurę, a tak po za tym to wszystko jest super!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja przed byla ładniesza a make up i wlosy po ;* fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Daję 10/10 przy wszystkim, prócz stylizacji przed zmianą. Dla mnie zasługuje ona na ocenę 6/10 :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się stylizacja ani przed ani po. Przed jest niedopracowana, a po przekombinowana. Natomiast makijaż po jest śliczny.
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja przed zdecydowanie ładniejsza , w tej po jak dla mnie jest za duży chaos :P
    Karolina-50

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie połączenie włosów i makijażu przed oraz ubrań po jest perfekcyjne :) A te krótkie dziwne włosy z 2 stylizacji to po prostu tragedia :p

    kiziorro

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podoba doll po. Nie będę opisywac was 10 zdaniach tej pieknej stylizacji, a makijazu nie da się opisac pieknem, jest za piękny, żeby go opisac

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń