2015/06/19

Makijażowe potyczki

Hej! Bardzo przepraszam za brak postu, ale zepsuł mi się komputer i wczoraj mi go oddali. Dzisiaj ocenię CukierkowaJa, BlueLemonSky, callmyName34, zuzameduza 
 
 
 
CukierkowaJa
Pierwsze co rzuca się w oczy to krzywo założony nos. Oprócz tego doll sprawia wrażenie "sztucznej". Podoba mi się fryzura i makijaż oka. Hot/Not
 
 
BlueLemonSky
Z jednej strony podobają mi się u Ciebie oczy, a z drugiej nie przepadam za tą karnacją. Usta są trochę za nisko, nie jestem zbyt przekonana do ich koloru. Hot/Not
 
 
callmyName34
Mimo iż, nie przepadam za brokatowymi cieniami, tu bardzo mi się podoba. Jestem zachwyconą Twoją fryzurką. Całokształt przypadł mi się do gustu Hot-, choć następnym razem sama pomaluj oczy.
 
 
zuzameduza
Wszystko psują kiepsko wykonane rysy nosa. Makijaż oka jest prosty, ale ładny. Podoba mi się podkreślenie kości policzkowe. Hot/Not
 
Zgadzacie się z ocenami?
 
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 100%

    ladyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza Doll gdyby nie nos byłaby śliczna. Druga tak średnio mi się podoba, ale zgadzam się z oceną. Trzecia Doll ma cudny makijaż ale za nisko usta. Czwarta, znów gdyby nie nos byłoby super :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj ze wszystkim się zgadzam i nie będę dyktować twoich słów.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza doll zmienia ten podwojny nos i usta. Choć sa ladne te usta tutaj nie pasuja. Druga daje wyzej usta. Trzecia jest śliczna. Ostatnia ściąga rysy. Zgodze sie z toba.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj chyba wszyscy zgadzają się z ocenami. Ja dodam od siebie, że troszkę dziwnie wyglądają włosy pierwszej doll.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  6. Oceny jak najbardziej, natomiast szkoda, że takie krótkie opisy. Masz też literówkę i niepotrzebny przecinek, tak na marginesie.
    Mnie najbardziej przypadła do gustu doll BlueLemonSky, jest w niej coś intrygującego i myślę, że policzki są świetnie pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. HOT/NOT Źle rozmieszczone części twarzy, zbyt małe czoło, krzywo założony nos. Makijaż wygląda schludnie.

    2. HOT Uważam że doll jest bardzo intrygująca i ma śliczną buzię, coś jak Azjatka :)

    3. HOT/NOT Twoja doll ma minę zdziwionej lub zniesmaczonej. Gotowy makijaż oczu mnie nie przekonuje. Ogólnie doll nie wygląda najgorzej.

    4. HOT Urocza, słodka buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z MIsi.9
    Ale przypatrzyliście się pierwszej doll??
    Gdyby nie ten nos. Ale jest spoko

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się każda podoba na swój sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podobają się wszystkie, gdyż każda jest wyjątkowa :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Hot/Not
    2.Hot
    3.Not
    4.Hot/Not
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń