2015/06/27

W głąb sklepu PPQ

Cześć. Zgodnie z prośbą kilku czytelkików, dzisiaj pod lupę weźmiemy wszystkie sklepy z serii PPQ.


Jak dla mnie marka PPQ kojarzy się ze sklepem dla bogatych dam, w którym mogą wybrać ubrania na różne okazje. Częściowo nawet tak jest, bo ceny są wyłącznie w stardollarach i dość wysokie. Asortyment też jest niecodzienny, chociaż dwie ostatnie dostawy były naprawdę udane. 


Polecam:



Stylizacje:

 1. Okulary- PPQ, Sandałki- PPQ, Spodnie- Bonjour Bizou, Golf- It Girls, Narzutka- Melbourne Minimalism, Torebka- Fendi, Pasek- Facebook
2. Nszyjnik- PPQ, Torba- PPQ, Top- Nelly, Spodnie- Nelly, Blazer- Callie's Picks, Szpilki- Pals

3. Spodenki- PPQ, Naszyjnik- PPQ, Torebka 1- PPQ, Torebka 2- Subcouture, Narzutka- Chanel, Bluzka- Basics, Buty- Melbourne Minimalism
4. Spodnie- PPQ, Kurtka- Bonjour Bizou, Bluzka- Original Future, Buty- Rio, Torebka- Royalty, Kolczyki- Royalty

Jak odnosicie się do tego sklepu? Jaki sklep chcielibyście zobaczyć następnym razem? 
Podzielcie się opiniami :)

13 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię ten sklep:) Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja :)

    Następnym razem chciałabym windows on the world:)


    LadyLivreal

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię eleganckie ubrania,więc jest to jeden z moich ulubionych sklepów,choć ceny są wysokie.Najbardziej spodobała mi się 3 stylizacja.

    Następnym razem chciałabym żebyś poleciła coś z nowych Tribute ;D

    SrebrnaMuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno zakupiłam sobie białe długie spodnie za 16sd i nie wiedziałam co z nimi zrobić ;C Ale zobaczyłam twoją czwartą stylizację i oczarowała mnie. Już lecę zrobić coś w podobnym stylu. :) pozdr. sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tym sklepem. Ostatnia jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. PPQ na stardoll ma bardzo ciekawe rzeczy. Bardzo dobrze odwzorowuje prawdziwą kolekcję :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię PPQ, dodałbym jeszcze kilka ciekawych rzeczy np. tych ze starbazaarku :D
    Ostatnie 2 stylizacje świetne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię sklep)PPQ ale chyba nic nie kupię.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam PPQ :) Czwarta stylizacja najlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklep taki sobie, za bardzo elegancki jak dla mnie. Można znaleźć tam ciekawe rzeczy ale nie jest ich dużo. Druga stylizacja jest śliczna :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten sklep a co do stylizacji to ładne ;)
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się sklep, ale nie kupuję nic tam, ponieważ troszkę drogo *-*
    Ciuszki, które polecasz są super, ale stylizacje z nimi są megaaaa ładne ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię PPQ, mimo że jest drogo. Mam kilka rzeczy z nowej kolekcji.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię PPQ, chociaż jest tam drogo i nie mam zbyt wielu rzeczy z tego sklepu. Kojarzy mi się z elegancją i modą dla bogatych pań. Można znaleźć tam kilka ciekawych rzeczy :) Wszystkie rzezy ( jak się nie mylę) są za sd- których ciągle brak :D Co do stylizacji, są meegaa :D
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń