2015/06/22

HOT or NOT

B.E.A.T.K.A

Ania_Miszcz:
Ta stylizacja jest chyba "w trakcie tworzenia", dlatego pozostawię ją bez oceny.

nataliaszelc01:
Stylizacja jak widać jest niedokończona, a szkoda. Rownież pozostawię ją bez ocenki. 

Aneczka96:
Ocenianie tej stylizacji jest bez sensu :)

mirka22Shy:
 Pozostawię bez oceny. 






 wiki.kejsi

Ania_Miszcz:
Nie za bardzo mam co oceniać. Z twarzy wyglądasz trochę jak Ariana Grande. Bandana jest za duża do tej fryzury. Podoba mi się połączenie elementów "głównych" stroju, oraz dobór biżuterii. Brakuje mi tu jakiejś torebki w kolorze bandany, lub plecaka. Całość oceniam na HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Stylizacja jest bardzo zwyczajna i pusta. Brakuje tutaj dodatków, ale samo połączenie topu i spodenek z wysokim stanem jest jak najbardziej poprawne i podoba mi się. Mimo wszystko całość nie zasługuje na pozytywną ocenkę. NOT.

Aneczka96:
 A mi nie podoba się połączenie topu ze spodenkami. Myślę, że gdybyś dobrała inny dół całość nie wyglądałby aż tak pusto. Dla mnie bandana nie pasuje ani trochę do całości, ale myślę że odpowiednio dobrane dodatki mogłyby zmienić ten stan rzeczy. NOT.

mirka22Shy:
Stylizacja jest niedokończona, brakuje dodatków. Jest tu nudno, bardzo zwyczajnie. Uważam, też że bandana nie pasuje, zastąpiłabym ją jakimś wiankiem. NOT.



Natashiax

Ania_Miszcz:
Zdecydowanie najlepsza stylizacja z dzisiejszego wydania. Podoba mi się dobór dodatków. Mimo, że strój jest utrzymany w dwóch stonowanych kolorach podoba mi się. Jest klasyczny, elegancki i jednocześnie z elementem zabawy w postaci opaski. Całość oceniam na mocne HOT.

nataliaszelc01:
 Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Sukienka jest śliczna, a naszyjnik do niej bardzo fajnie pasuje, chociaż bardziej widziałabym ją z kołnierzykiem. Natomiast torebka według mnie jest dużo za duża, a buty po prostu za ciężkie. Ragi również nie całkiem mi tu pasują, jak dla mnie są kiczowate. Niestety ta stylizacja również mi się nie spodobała. NOT

Aneczka96:
Niestety nie podoba mi się jako całość. Jedyne połączenie, które u mnie przeszłoby to sukienka z bransoletką. Buty i torebka są dla mnie z innej bajki i nie pasują zarówno do siebie jak i do stylizacji. Co do opaski to mam wrażenie, że znalazła się tu całkiem przypadkowo. NOT.

mirka22Shy:
Uważam, że w stylizacji użyte zostały nie pasujące do siebie rzeczy. Naszyjnik pasuje do sukienki, ale buty i kopertówka są z innej bajki. Nie rozumiem też po co tu te uszy. NOT.



Cola342

Ania_Miszcz:
Stylizacja wygląda tak, jakbyś wyszła kupić rano bułki do sklepu...w pidżamie. Zupełnie nie rozumiem, połączenia typowo piżamowej góry oraz casualowego dołu. Twarz Twojej doll z daleka nie wygląda zbyt dobrze. Zdjęłabym tatuaże, zmieniła bluzkę oraz dodała torebkę i dodatki. Stylizację oceniam na NOT.

nataliaszelc01:
Jak dla mnie góra jest bardzo ładna. Podoba mi się połączenie prześwitującej bluzki, szarego sportowego stanika i trampków. Natomiast jest trochę nudno. Dodałabym jakieś dodatki i zmieniła spodnie, bo te mi nie pasują. Według mnie troszkę przesadziłaś z ilością tatuaży. Mimo wszystko całość oceniam na NOT.

Aneczka96:
Myślę, że zmiana butów na jakieś bardziej eleganckie zrobiłaby tej stylizacji bardzo dobrze. Dodatkowo uwagę od stroju odwraca duża ilość tatuaży, które radziłabym ograniczyć, albo dobierać w bardziej spójne wzory. Legginsy zastąpiłabym czymś innym, żeby całość zaczęła wyglądać 'drożej' i dodatkowo myślę, że sprawdziłyby się tu jakieś kolorowe dodatki. NOT.

mirka22Shy:
Nie podoba mi się, ta stylizacja wygląda na początkującą osobę. Jest zdecydowanie za czarno oraz nie ma dodatków. Wymieniłabym na pewno leginsy i buty. NOT.

Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: MarkizaAngelika, Leneyora, _lili_123, Aravilar, a za dwa tygodnie: Agateqq, natalcia1112, _E_L_I_Z_A_, Ania_Miszcz.

18 komentarzy:

  1. Zgadzam się Z Toba W 100%.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko idealnie ocenione, co do Beatki szkoda troche że nie ma stylizacji :c

    OdpowiedzUsuń
  3. bez sensu, tyle w kolejce czekałam, żeby zobaczyć to .-. w sumie to mogłyście w ogóle nie dodawać tego screena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam podobna sytuacje, eh...

      Usuń
    2. Przecież podałyśmy informację, że Ty będziesz oceniana teraz, a screeny zawsze robimy w piątki

      Usuń
  4. 1. Szkoda że doll nie ubrana, BEATKA z pewnością ubrałaby coś ciekawszego :)
    2. NOT
    3. HOT/NOT
    4. NOT

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo czekałam aby pojawić się w jakimś poście, i pokazałam się ze złej strony.. Szkoda, że tak późno zmieniłam stylizację, bo teraźniejsza jest o wiele lepsza.. jednak już nic nie zmienię ..
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Doll nie ubrana.
    2. Stylizacja niedopracowana.
    3. Ta stylizacja jest niedokończona, ale widać że ktoś zna się na rzeczy ;)
    4. Tutaj nie ma o ratować, cała stylizacja do wymiany.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.-
    2.Not
    3.Hot/Not
    4.Not
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Hot, bo stanik ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    2. NOT
    3. NOT
    4. NOT

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że BEATKA nie jest ubrana. Byłam ciekawa jej stylizacji. Moim zdaniem najlepiej w tym wydaniu wypadła Natashiax.

    Bella_La_Swan45

    OdpowiedzUsuń
  11. Not not not. Nie rozumiem ocen ani_miszcz

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podobają mi się dzisiejsze propozycje. Niestety dla mnie NOT.

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze,szkoda,że wcześniej nie widziałam,że będę w poście :/ Wystylizowałabym się "lepiej"
    PS. Stylizacja była inspirowana Hayley Williams :)

    Cola342

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Szkoda że doll nie ubrana a tak czekałam na tą stylizacje
    2.Troche za pusto
    3. Najładniejsza stylizacja
    4.Nie podoba mi się

    Ladylivreal

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z ocenami Ladylivreal :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 dla mnie najlepsza z dzisiejszych propozycji :)

    kiziorro

    OdpowiedzUsuń