2015/06/12

PPQ Cream Label

Do Starplazy weszła zapowiadana wczoraj kolekcja. Zgodnie z przewidywaniami, zasiliła sklep PPQ, jednak nie ten, który znaliśmy dotychczas. Ubrania ukazały się pod nowym szyldem: PPQ Cream Label. Sklep zajmuje dwa piętra; oprócz ubrań możemy kupić też kilka rzeczy do urządzania wnętrz. Dwa najtańsze artykuły (10 sd) to właśnie kwiaty; najdroższe jest samo wnętrze (30 sd), a z ubrań - czarna sukienka z rozcięciem z drugiego piętra.
Jak podoba Wam się nowa dostawa? Planujecie zakupy?



14 komentarzy:

  1. Dostawa niezbytnio mi się spodobała. Kupiłam czarne sandały(?) na obcasie. Planuje zakup kupienia czarnego kombinezonu


    LadylivReal

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ubrania prezentują się jeszcze gorzej na lalce niż w spojlerach... Jedyna rzecz warta uwagi to czarne sandałki na obcasie, bo wyglądają jak te bardzo poszukiwane z B. Bizou

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Aravilar. W spoilerach miałam ochotę na kombinezon w kwatki- wyglął ślicznie! Jednak na lalce- nie jest już tak fajnie. Pogrubia ją! Krótko mówiąc ładne ubrania, ale nie zamierzam nic kupować :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię czarne sandały i sukienkę w niebieskie wzorki.
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam tylko czarne sandały i czarne spodenki :))
    Reszta kolekcji nie jest za ładna .

    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaa mi się ciuszki :) wnętrze też jest całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobaja mi sie te 2 stroje z pierwszego pietra z przedostatniego i ostatniego manekina :) fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię spodenki i może buty, reszta jakoś mi jednak nie podpadła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnia ta kolekcja. Lepiej od ubrań wypadło wnętrze i meble :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już kupiłam haha

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupie wnętrze, a co do ubrań to nie są zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubrania są takie sobie nie powalają... lecz wnętrze jest bardzo fajne. Podoba mi się kombinezon krótki i długi :) Może są osoby które kolekcja zachwyca ale tym razem nie mnie. Słabo trochę miałam nadzieje że te ubrania będą bardziej ładniejsze ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. No raczej nic nie kupię...

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń