2015/06/25

Sonia Rykiel wiosna-lato 2015

Futra, frędzle i hafty w towarzystwie falbanek i cekin. Glam boho na pokazie Sonia Rykiel wiosna-lato 2015.

Zaczynamy pokaz!


Na początku chciałabym Was przeprosić za brak postu tydzień temu. Był on bardzo zabiegany, ponieważ raz byłam w Londynie, a raz w Polsce i po prostu nie miałam czasu nawet dla siebie. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. 


Moją ulubioną stylizacją z tego pokazu jest outfit z drugiego rzędu na pierwszej modelce. Na pewno w najbliższym czasie kupię coś podobnego na mój wyjazd. Karnacja modelki idealnie pasuje do całokształtu. Wszystko zostało przemyślane, a sam pokaz był dopięty na ostatni guzik

Mam nadzieję, że wszyscy już są gotowi na wakacje, a Wasze oceny zostały poprawione zgodnie z Waszym planem. Co prawda pogoda nie jest jeszcze wakacyjna, ale trzymajmy kciuki żeby w wakacje było u nas gorąco! 

12 komentarzy:

  1. Oczywiscie ze tak :)

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham <3 Świetna ta kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeeeetny pokaz ! Wow rzeczywiście w ostatnie dwa rzędy i w tym drugim pierwsza stylizacja jest niwbem ! Najlepsza i najcudowniejsza ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pokaz. Bardzo mi się podobają wszystkie pozycje :)
    DiduDaDo DiDuDaDo czy jak jej tam okropnie spamuje. I dziwić się czemu wygrała komentatora dwutygodnia. Przecież ona odpowiada sama sobie albo zostawia puste komentarze, no błagam was.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW Cudne ubrania dawno nie widziałam tak ładnej kolekcji :) Mi najbardziej podoba się stulizacja trzecia z pierwszego rzędu:D
    kolormnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo brakowało mi takiego pokazu. Praktycznie każda ze stylizacji jest piękna! Najbardziej podoba mi się nr.1 z pierwszego rzędu i wszystkie z dołu. Cudo!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed ostatnia kreacja-piękna *.*
    Karolina-50

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa kolekcja, wszystko dokładnie zrobione. Oby kiedyś nadszedł dzień, w którym ta kolekcja zawita na stardoll

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pokaz:) Bardzo podoba mi się ta kolekcja, a ze stylizacji podoba mi się pierwsza z ostatniego rzędu


    Ladylivreal

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to moja ulubiona projektantka, ale muszę się przyjrzeć jej nowym kolekcjom bo są piękne. Jedynie projekty na samym dole mnie mało przekonują.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokaz jest świetny! Bardzo spodobała mi się ta kolekcja. Stylizacja która najbardziej przypadła w moje gusta to drugi rząd pierwsza modelka- tak jak dla Ciebie. Pokaz jest dopracowany i genialny.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń