2015/06/17

LOOKBOOK - PPQ Cream Label

Cześć. Przychodzimy z kolejnym lookbookiem. Tym razem zaprezentujemy stylizacje z użytkiem rzeczy z nowego sklepu, PPQ Cream Label.


Ostatnio do StarPlazy doszła nowa marka, mianowicie PPQ Cream Label. Kolekcja mieści się na dwóch piętrach i jest pełna kolorów. Nie zabrakło także czegoś uniwersalnego, w czarnym kolorze. A'la skórzane spodenki, sandałki na szpilce, jak również wzorzyste sukienki - będą świetnym rozwiązaniem w stylizacjach. Podsumowując, dostawę zaliczamy do średnich, lecz zachęcamy do kupna wyżej wymienionych rzeczy. 


Artykuły użyte w stylizacjach:
.


Stylizacje:

od Soxo_
1. Sukienka- PPQ, Łańcuszek- PPQ, Torebka- Subcouture, Bransoletka- Epiphany, Sandałki- YH
2. Sukienka- PPQ, Kapelusz- Strike a Pose, Torebka- The Jet Set, Bransoletka- Epiphany, Okulary- LE, Buty- PPQ


od Sweet0Monisia
3. Spodenki- PPQ, Top- Bonjour Bizou, Narzutka- Callie's Picks, Buty- YH, Kapelusz- Bonjour Bizou, Okulary- LE, Torebka- Royalty, Tatuaż- INK'D, 
Bransoletka- DIESEL


od dora_dorka
4. Spodenki- PPQ, Sandałki- PPQ, Kurtka- Killah, Bluzka- Pet a Porter, Torebka- Inspired by Balmain, Czapka- Original Future
5. Spodenki- PPQ, Futro- The Jet Set, Bluzka- Nelly, Torebka- Museum Mile, Łańcuszek- PPQ, Buty- Subcouture
6. Sandałki- PPQ, Spodnie- Velvet Orchid, Płaszcz- Strike a Pose, Podszewka- Wild Candy, Golf- It Girls, Torebka- Nelly, Okulary- Spectacular

Jak oceniacie kolekcję? Które rzeczy uważacie za must have? Podzielcie się opiniami :)

12 komentarzy:

  1. Zakupiłam czarne sandały na szpilce. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja od soxo_

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie 1 i 3 stylizacja dora_dorka :) fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie kupiłam nic z tej kolekcji.
    Najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja od Soxo i 2 i 3 od dory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się stylizacje od Soxo_. Równoeż podobają mi się stylizacje od dora_dorka.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja. Dla mnie nic więcej dodać, nic więcej ująć :))

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  6. Super każda stylizacja na swój sposób ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam czarne szorty ale zastanawiam się nad butami. Tym razem najbardziej podobają mi się stylizację od Dorki :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje od dora_dorka najciekawsze. Ja kupiłam tylko środkową sukienkę za 22 sd, jest śliczna :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze Sweet0Monisia :)
    Karolina-50

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje od Soxo_ są przepiękne. Na pewno kupię środkową sukienkę za 22sd, jest prześliczna. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweet0Monisia
    Jest Moim zdaniem boska!!!

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń