2015/06/16

LOOKBOOK - Melbourne Minimalism

Witamy. Na dziś przyszykowałyśmy 15 looków, w których wykorzystałyśmy artykuły ze sklepu 
Melbourne Minimalism Tribute


Nazwa sklepu całkowicie odzwierciedla asortyment kolekcji. A więc, tym razem rzeczy są inspirowane stylem miminalistycznym w kolorach B&W. Ogółem kolekcję uważamy za udaną, jednak wykonanie mogłoby być lepsze. Nie zanudzając, zapraszamy do obejrzenia stylizacji. Mamy nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.


Artykuły, których użyłyśmy:



Stylizacje:

od Sweet0Monisia
1. Top- Melbourne Minimalism, Spódniczka- Melbourne Minimalism, Falbanka (Top)- Pretty n'Love, Kapelusz- Bonjour Bizou, Torebka- The Jet Set, Buty- Nelly, Bransoletki- Diesel oraz Stardoll Academy, Okulary- Callie's Picks
2. Sukienka- Melbourne Minimalism, Woalka- Voile, Torebka- Zuhair Murad, Sandałki- YH, Bransoletka- Fendi, Pierścionek- MAWI


od natalcia1112
3. Sukienka- Melbourne Minimalism, Kurtka- Callie's Picks, Pasek- Royalty, Bransoletka- Subcouture, Kopertówka- Royalty, Buty- Royalty


od Ania_Miszcz
.
.
4. Blazer- Melbourne Minimalism, Gladiatorki- YH, Kopertówka- Voile, Tatuaż- INK'D, Opaska- Nelly.com, Okulary- Riviera


od Soxo_
.
5. Bluzka- Melbourne Minimalism, Sandałki- Melbourne Minimalism, Okulary - Miss Sixty, Łańcuszek- PPQ, Spódnica- Dolce & Gabbana, Torebka- Chanel 
6. Blazer- Melbourne Minimalism, Kapelusz- Bonjour Bizou, Okulary- Riviera, Torebka- Chanel, Kwiaty- Museum Mile, Tatutaż-IN'KD, Buty- Sonia Rykiel
7. Spodnie- Melbourne Minimalism, Łańcuszek- PPQ, Bluzka- Nelly.com, Kurtka- Nelly.com, Torebka- Callie's Picks, Sandałki- YH


od lot_of_money_
8. Top- Melbourne Minimalism, Sukienka- Voile, Okulary- Riviera, Buty- Riviera, Naszyjnik- Darmówka
9. Blazer- Melbourne Minimalism, Sandałki- YH, Torebka- Nelly.com, Łańcuch- Callie's Picks, Naszyjnik- PPQ
10. Sandałki- Melbourne Minimalism, Torba- Melbourne Minimalism, Spodnie- Royalty, Sweter- LE, Biustonosz- Rio 

11. Sandałki- Melbourne Minimalism, Spodnie- Bunny Hop, Marynarka- It Girls, Bluzka- Basics, Ozdoba- Perfect Day, Torebka- Pretty n' Love


od mirka22shy
.
12. Narzutka- Melbourne Minimalism, Spodenki- Melbourne Minimalism, Top- Nelly.com, Sandałki- It Girls, Torebka- Callie's Picks 


od dora_dorka
13. Blazer- Melbourne Minimalism, Buty- Melbourne Minimalism, Spodnie- Killah, Czapka- Callie's Picks, Okulary- Mr., Plecak- Mr.
14. Bluzka- Melbourne MinimalismSandałki- Melbourne Minimalism, Spodenki- LE, Kapelusz- Fallen Angel, Blazer- Callie's Picks, Okulary- Callie's Picks, Torebka- Callie's Picks
15. Top- Melbourne Minimalism, Spodnie- Nelly, Kurtka- Bonjour Bizou, Czapka- Original Future, Torebka- Chanel, Szpilki- Pals, Okulary- Mr. 


Jakie perełki zdobyliście? Które stylizacje uważacie za udane? 
Podzielcie się opiniami :)

14 komentarzy:

  1. Najlepsze stylizacje ma lot_of_money pierwsza stylizacja jest wręcz olśniewająca :) ja nie kupiłam dużo z tej kolekcji.
    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. Lot_of_money przygotowała najlepsze stylizacje ! Jej pierwsza stylizacja porwała mnie do cudownego i pięknego świata !

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. Monisiq zdecydowanie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mi się wydawało że ten skelp jest od nazwy miasta w Australii ;)
    Najbardziej podobaja mi sie stylizacje lot_of_money :)
    fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda stylizacja mnie się podoba. Ja kupiłam biały top za 16sd

    L:adylivReal

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się stylizacje dory dorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobały mi się stylizacja od dora_dorka , a szczególnie trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobały mi się stylizację lot_of_money. Są śliczne - proste i delikatne :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizację mi się spodobały ale lot_of_money mistrzostwo! Ogólnie ciuchy z całej kolekcji mi się podobają, choć wole bardziej oryginalne i szalone wzory
    Vallenn

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja nr. 13 jest zdecydowanie najlepsza! :) Najbardziej podobają mi się stylizacje od dora_dorka. Pozostałe są słabiutkie, z kilku - 1, 4, 8 dałoby się coś wykrzesać gdyby bardziej przemyślany dobór dodatków lub w ogóle ich dodanie.

    W 1 - zdjęłabym kapelusz i zamieniła buty
    W 4 - dodatki są za mało wyraziste, w połączeniu z karnacją doll jest po prostu MDŁO
    W 8 - świetne połączenie topu i spódnicy ale dodatki są za mało eleganckie, wyglądają jak na plażę - brak spójności stylistycznej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszą stylizację Soxo bez wahania założyłabym w rzeczywistości ;)

    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  12. Lot_of_money Moim zdaniem najlepsza stylizacje miala! Poprostu Boska.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń