2015/04/15

Basics

Do Starplazy weszła nowa kolekcja ubranek z linii Basics. Tym razem dostawa obejmuje 4 różne kolory (wdzięcznie nazwane przez adminów sand, stone, khaki, shell), a do wyboru mamy dwa piętra ubranek. Mężczyźni także znajdą coś dla siebie - to w sumie im poświęcone jest drugie piętro.
Jak zawsze ubrania dostępne są za starmonety. Najdroższym artykułem dla kobiet jest sukienka (150 sm), a dla mężczyzn - plecak (120 sm).
Szczerze mówiąc, kolekcja nie podbiła mojego serca, uważam, że kolory są nieco nietrafione. Z pewnością miejsce w mojej garderobie znajdzie kilka rzeczy, ale raczej w odcieniach szarości. Uważam, że kolory sand i khaki nie wyglądają najlepiej.
Jakie jest Wasze zdanie na temat kolekcji? Co już zakupiłyście? Pochwalcie się w komentarzach swoimi zakupami i - jeżeli chcecie - stylizacjami.




21 komentarzy:

  1. Jestem w mega szoku. Podobają mi sie buty i cardigany, ale reszte rzeczy tez pewnie kupię. Szkoda, ze mam tak mało sm :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już wcześniej pisałam - ja jestem zauroczona! Szczególnie tymi narzutkami, wykupiłam wszystkie. xD Z pewnością kupię jeszcze co najmniej kilka innych artykułów, są świetne. Choć zgadzam się, że odcienie szarości lepiej im wyszły i częściej znajdą u mnie zastosowanie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nie wiem czy ta moja "stylizacja" ma sens, aby ją pokazywać, ale co mi tam. :-P

      https://farm9.staticflickr.com/8826/17154407952_dc5edb7073_o.png

      Usuń
    2. Świetne włosy, stylka chyba dosyć klasyczna, ale uważam, że klasyka jest dobra, bo zawsze się sprawdza. Jak dla mnie na +. :)

      Usuń
  3. Podoba mi się kilka rzeczy. Kolory są takie średnie, gdyby było więcej wyraźniejszych, kupiłabym więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie kupiłam sandałki, ale podoba mi się większość artykułów, także systematycznie będę kupować kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mile zaskoczona tą kolekcją. Jak na zwykłe Basics jest naprawdę niezła :D
    Jak na razie mnie nie stać, ale na pewno moją doll zaopatrzę we wszystkie kolory butów, kardiganów i topów. A może i się skuszę też na sukienkę. Jak na razie podrzucam moją szybką stylizację z kardiganem :http://zapodaj.net/665d3c76c685a.png.html

    na stardoll- ajson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo hej ajson! :-D Ciekawa stylizacja :-)

      Usuń
    2. No hej :) Dziękuję :*

      Usuń
    3. Kardigan+torebka+buty to niezłe trio, podoba mi się też pasek, który pasuje do okuć torebki, ale chyba zaminiłabym spodnie.

      Usuń
  6. Jestem po uszy zakochana w kardiganach i sandałkach na koturnie <3! Reszta rzeczy tak średnio mi przypadła do gustu,ale i tak zakupię je w szarych i białych kolorach :)
    modelka686

    OdpowiedzUsuń
  7. Po cichu liczyłam na nową kolekcję BASIC i jestem zachwycona! Kolory są świetne, ubrania dobrej jakości. Kupie pewnie baaardzo dużo rzeczy.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam pół sklepu. Jak zobaczyłam, że jest dostawa do Basics to rzuciłam się jakby to była kolekcja limitowana. Muszę przyznać, że bardzo mi się spodobała, chociaż kolorów mogłoby być więcej, tak jak w poprzedniej. Myślę, że kiedyś te rzeczy będą cenne, a zwłaszcza ta narzutka co znajduje się na okładce reklamującą nową kolekcje. Stylizacji do którejś z nowych rzeczy jeszcze nie stworzyłam :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie! Już od dawna wyczekiwałam nowej kolekcji Basics. W tej widzę sporo ciekawych i jak zwykle uniwersalnych rzeczy. Kardigan rządzi. Szkoda tylko, że jest tu mały wybór kolorów ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kolekcja :) Kardigany cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. jezuu, kupiłabym wszystko :D
    Chyba w przeciągu miesiąca będę właścicielką całej kolekcji *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi za to bardzo przypadla do gustu i kupilabym wszyyyystko

    kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  13. JEJ *-* szokłam :D fajne rzeczy idealnie zrobione i dopasowane na doll, twórcy bardzo się postarali i na pewno zrobię większe zakupy :3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardzo podoba! Jak na BASICS to tymbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ! Jestem w szoku, kiedy zobaczyłam tą kolekcję. Dlaczego? Bo jest za sm, więc wykupię zapewne cały sklep w kategorii żeńskiej ;) Najbardziej przypadły mi do gustu karidgany. Są nieziemskie. Kiedy zobaczyłam ze to BASICS to jeszcze bardziej się ucieszyłam :D Jestem mega zadowolona.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń