2015/04/30

Trendy: pionowe pasy

1. bluzka - It Girls
2. spodenki - Original Future 
3. sukienka - Killah (niedostępna w StarPlazie)
4. sukienka - Original Future
5. spodnie - Limited Edition (niedostępne w StarPlazie)

okulary Riviera | sukienka Original Future | torebka Mawi | kwiaty Museum Mile | bransoletka Epiphany | buty mój pradżekt

tatuaż IN'KD | top mój pradżekt | wisiorek Rio | spodnie Original Future | torebka 
Callie's Picks | buty It Girls

A Wy lubicie pionowe paski? Macie takie ubrania w swoich szafach?

Autor najciekawszego komentarza wygra wybraną przez siebie rzecz z powyższych wieszaków (rzecz dostępną w StarPlazie).

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pionowe pasy na ubraniach są ładne. Podobają mi się twoję stylizację. W pierwszej świetne połączenie szpilek z sukienką. Jest bardzo letnia i barwna ;). Świetnie wszystko połączone, modnie. Cudnie Ci wyszła. Druga stylizacja jest również ładna. Pasuję ona do twojego makijażu ;D. Mocno pastelowe kolory zagościły na niej i to jest plus. Też jest letnia oraz luźna. Z początku zastanawiałam się czy czegoś w niej nie brakuję, ale teraz sądzę, że wszystko jest ok. Genialne są te twoje stylizację :).

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie pionowe paski... ale tylko czarno-białe. W sumie sama nie wiem dlaczego. W realu zbyt często ich nie nosze ponieważ wyglądam jak kościotrup xd Twoje stylizacje bardzo fajne... tylko w drugiej nie podoba mi się to. Nie pasuje jakościowo.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za pionowymi paskami na ubraniach, ale artykuły, które wybrałaś są naprawdę ładne :) Szczególnie niedostępne już w Starplazie spodnie z LE - genialne! Mimo iż w realnym świecie prawie każdy takie posiada i po prostu mi zbrzydły to te wyjątkowo mnie zachwycają. Zaintrygowały mnie również te kolorowe spodenki. Muszę przyznać, że wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi. Świetnie je wykorzystałaś do stylizacji tak jak i sukienkę w drugiej. Takie letnie, kolorowe i oryginalne.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet spoko są pionowe paski, ale nic nie kupię z poleconych rzeczy :(:
    Co do stylizacji w pierwszej wszystko ode mnie się podoba :)
    W drugiej dałabym inną bluzkę, ale i tak jest śliczna :(:

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest Spoko, tylko ze nic nie kupie :'(
    W drugiej nie Pasuje mi bluzka ż powodu ze mozna ja kupic w densing Ale tak wogule to jest Idealnie!

    Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię pionowe paski, ale raczej nic nie kupię :)
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię pionowe paski ponieważ optycznie wydłużają sylwetkę co sprzyja mi przy moim wzroście. Na stardoll jak i w życiu realnym posiadam dużo takich kreacji z paskami w górę. One nigdy się nie znudzą i zawsze są modne ! Twoje stylizacje są świetne jednak w drugiej zmieniła bym na torebkę jakąś kopertówke o tym samym kolorze, koszulka własnie idealnie pasuje podkreślając tym skóry dolki ;) Uwielbiam paski i żywe kolorki ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń