2015/04/24

Nowa kolekcja

W sklepie Tress Up pojawiła się nowa kolekcja fryzur obejmująca dwa piętra. Oprócz włosów dla naszych Dollek, możemy również zaopatrzyć się w zarost, co według mnie jest bardzo przydatnym elementem dla męskich lalek. Ostatnio jest ich coraz więcej, więc myślę, że to miło ze strony Adminów :) Ceny nowej kolekcji "Celebrity Style" wahają się od 12 do 28 sd, a wśród tych wszystkich fryzur znajduje się jedna, którą mogą zakupić wyłącznie osoby posiadające status SS.
Co sądzicie o tych nowościach? Wybierzecie się na zakupy?




10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja wydaje się całkiem ładna :) Mimo, że wydałam swoje sd, to może jak będe miała kupię jedną. Kilka fryzur naprawdę uznam za perełki. Ciekawym pomysłem i przydatnym na pewno jest zarost dla męskich odmian doll. Kolekcja wygląda na bardzo ładną, lecz szkoda, że nie ma niczego za sm :D Jeszcze dodam, że niektóre fryzury źle wyglądają ( leżą) nie dopasowują się do twarzy, co uznam za spory minus.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  3. W koncu! Dlugo czekalam na dostawe do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać ,że wczoraj myślałam kiedy będzie nowa kolekcja... xd Bardzo mi się podoba mimo to ,że raczej używam włosy ze stardesing :D
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że to jedna z lepszych dostaw do tego sklepu. Fryzury są ładne i starannie wykonane - na pewno skuszę się na zakup kilku z nich. Rzadko kupuje w tym sklepie, gdyż bardziej preferuję fryzury ze Stardesign Hair, ale teraz zrobię parę wyjątków. Cieszę się również, że admini stworzyli zarost dla mężczyzn oraz jedną fryzurę unisex, która może być i dla kobiet i dla mężczyzn.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka fryzury genialne! *.* Ale jak je założyłam na doll... Pełbo szpar, i wyglądały nieelegancko. :/ Wielka szkoda, bo bym chętnie kupiła którąś.. Brody odjazdowe. :D

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolkcja jest GENIALNA! Dobrze, ze admini pomysleli o chlopakach, robiac wlosy dla nich ;) Gdy doladuje SD to na pewno cos kupie :) Gdy kupie cos zrobie z tym stylizacje i wstawie do prezentacji. Najlepsza dostawa w historii tego sklepu, jestem zachwycona ☺ Pozdrawiam :3 Milych zakopow zycze

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają fajnie, ale kiedy zakładam dolce wyglądanie okropnie. Zawsze wyglądają lepiej na manekinach niż doll
    miss_foklika

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne wydanie brody dla mnie są świetne :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja jest świetna. Włosy są bardzo dobrze wykonane. Ceny są ok. Ja jak narazie nie zainwestuję w rzadne, ponieważ mam okrąglutkie 0 na koncie.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń