2015/04/23

Pokazowy szał - Trussardi wiosna/lato 2015

Elegancja to podstawa! To zasada, którą trzeba zapamiętać. Jeżeli tylko ruszymy głową, to w bardzo prosty sposób można przerobić jakąś stylizację na bardziej elegancką dodając nawet jeden element! 



Na wybiegu królowały czerwone usta!


Od razu powiem, że cały pokaz bardzo mi się spodobał! W pierwszej czwórce, moje serce skradła pierwsza stylizacja. Muszę przyznać, że często lubię wykorzystywać zwykłą białą koszulę do różnych outfitów.


Ostatnia stylizacja jest po prostu boska! Bardzo klasyczna i elegancka. Okulary nadają outfitowi tajemniczości. Torebka jest po prostu świetna, tak samo jak i buty.
Cały pokaz z chęcią zabrałabym do siebie do szafy :) 


13 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mis ie druga stylizacja, jest cudowna! Ostatnia także bardzo ciekawa, najwspanialsze sa buty. Nigdy nie podobały mi się jednak czerwone usta ;c

    Juleczkakulka3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pokaz! Każda stylizacja trafiła w moje serce - są bardzo nowoczesne i eleganckie. Nie obraziłabym się, gdyby admini zrobili stardolową kopię tego pokazu :) z całej pierwszej czwórki najbardziej spodobał mi się drugi look, a z drugiej ostatnia stylizacja. Świetny kontrast narzutki z kolorem spodni i topu! Wygląda to genialnie. Ciekawe połączenie tworzy również trzeci outfit - trochę na sportowo, ale jednocześnie elegancko i seksownie.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pokaz! Wyjątkowo proste, nowoczesne i kolorowe ubrania! W pierwszym rzędzie najbardziej urzekła mnie ostatnia modelka ,ponieważ kocham kolor burgundowy. A w drugim również ostatnia :)
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Najlepsza moim zdaniem jest ostania stylizacja.
    miss_foklika

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER POKAZ ! *-*
    Najbardziej spodobał mi się look z drugiego zdjęcia na górze :D
    Chciałabym zobaczyć te ubranka na Stardoll :)
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh świetny pokaz, kolekcja trochę nie w moim stylu, ale jednak bardzo mi się podoba :D

    wertynaria06666

    OdpowiedzUsuń
  7. Switny post!!!! Tak jak napisala miss_foklila, najlepsza stylizqcja jest ostatnia ;) Orginalna, cudowna itd... Fajnie by bylo gdyby w tym poscie byly tez podobne ubrania na stardoll.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaz troszkę nie w moim guście. Lubię elegancje stylizacje, ale te niestety niezbyt mi się podobają. Gdybym miała wybrać najlepszy outfit to wybrałabym ten z ostatniego zdjęcia. Czerwone usta super wyglądają. :)
    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę godny uwagi i polecenia pokaz ! Ja też bym chciała, żeby admini zrobili kopię graficzną tego pokazu na stardoll. Byłabym ciekawa jak to wygląda :D Co do pokazu, jest elegancki, nowoczesny, kreatywny i urzeka prostotą :) Najbardziej spodobała mi się z pierwszego zestawienia stylizacja druga i ostatnia. Świetnie dobrane kolory, wszystko razem się współgra. Ja osobiście lubię krwisty czerwień na ustach :) W drugim słupku najbardziej podoba mi się ostatni outffit. Czarny świetnie pasuję do koloru hmmmm.... bordowego? Nadaję to fajny naprawdę efekt. Pokaz spodobał mi się, prawie wszystkie stylizacje trafiły w moje serce.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę szkoda ze nie ma odpowiedników stardoll ale coż fajny post dobrze się czyta :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, usunięcie odpowiedników z mojego posta nie było moją decyzją.

      Gatasjshhs

      Usuń
  11. Ja często zakładam elegancką koszulę, szare spodnie i szary sweterek zapinany. :3 Czerwone usta są genialne. ^^

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna elegancja, jak najbardziej HOT. Powraca fajny makijaż gdzie usta odgrywają największą rolę i przykuwają uwagę. Jestem jak najbardziej za aby administratorzy stardoll zaczęli także pracę nad taką fajną minimalistyczną kolekcją :)

    wylupek

    OdpowiedzUsuń