2015/04/29

Nowa kolekcja Bod Mod

Tuż przed chwilą w Starplazie pojawiła się nowa kolekcja, która trafiła do sklepu Bod Mod. Nazwa dostawy to Inter galactic i - jak możecie się domyślić - zawiera ona artykuły inspirowane podróżami w kosmos. Wybierać możemy spośród dwóch pięter ubrań, dodatków i artykułów do wnętrz.
Myślę, że zaoferowane nam artykuły są dosyć... ciekawe. Nie mam jednak pomysłu na użycie ich w codziennych stylizacjach, więc narazie wstrzymam się z zakupami.
A jak Wam podoba się dostawa?

 

13 komentarzy:

  1. Nie moje klimaty, raczej na nic się nie skuszę, a więc kolekcja jest mi obojętna. Jeszcze potem przejrzę sklep, aby upewnić się czy coś chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam nadzieję na cos lepszego

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyy... Nie podoba mi się. Raczej nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet, Nawet, ale Nie. Bym kupiła ale coś jest nie tak...

    Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tym sklepie artykułów przydatnych nie należało się spodziewać ;] Pojedyncze ubrania typu buty mogą się przydać. Ja na razie kupiłam tylko naszyjnik z manekina z peleryną :D
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że dostawa bardzo mnie zaciekawiła jednak patrząc na te rzeczy nie mam kompletnego pomysłu jak mogłabym to wykorzystać. Raczej nic nie zakupię.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem zaoszczędzę, nic mi się nie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio, że tak powiem.
    miss_foklika

    OdpowiedzUsuń
  9. Łohohohoho zaszaleli jednak nic porządnego nie ma co wpadło by w oko ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostawa okropna ;P. Zapomniałaś napisać o cenach.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem fanką takiego stylu. To nie mój gust- jest zbyt szalony, nic porządnego nie widzę zbytnio. Przyznam, niektóre rzeczy są godne uwagi, ale nie mam kompletnego pojęcia jak mogłabym je wykorzystać i co z nich stworzyć.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmieszy mnie to z koleżanką, że są takie dziwne, podniesione włosy :P Troszkę nie mój gust, ale jest chociaż śmiesznie :) HAHAHA!
    Dobrze, że zrobili dostawę do tego sklepu :) Nie wiem czy coś kupię :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń