2015/04/15

Metamorfozy



Hej! Dziś z okazji środy metamorfoza dla faleczka.

PRZED

Doll wygląda całkiem ładnie, ale czegoś mi brakuje. Sądzę, że dołożyłabym jeszcze jakąś srebrną kolię i byłoby super. Ewentualnie przełożyłabym blezer do tej samej ręki, w której doll trzyma torebkę. 7/10



Makijaż oczu jest bardzo ładny. Trochę niestarannie nałożony róż na prawy policzek. Uważam, ze niepotrzebnie pomalowałaś brwi, bo wyglądają sztucznie. Fryzura i kolczyki śliczne i jak najbardziej pasują do stylizacji. 6/10

PO
Ja także postawiłam na elegancję. Użyłam bardzo klasycznego połączenie czerni, bieli i srebra. Bardzo spodobała mi się ta koronkowa bluzeczka. Uważam, ze jest mega uniwersalna i w dodatku piękna.



W makijażu także biel i delikatna czerń. Od zewnątrz oka trochę beżu. Dolną powiekę podkreśliłam czerwonym cieniem. Na policzki nałożyłam bardzo małą ilość bronzera, żeby doll wyglądała naturalnie. No i usta pomalowałam szminką w przyciągającym wzrok kolorku.

Jak się podoba metamorfoza?

W niedzielę QueenRoyal., w środe Heneda.

9 komentarzy:

  1. Poznałam dziś faleczkę! :-D Bardzo podoba mi się jej stylizacja, zarówno przed jak i po metamorfozie. Obie sprawiłyście, że doll wygląda naprawdę ciekawie i ładnie. Świetna robota :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Równo podoba mi się przed jak i po. W przed bardziej podoba mi się fryzurka, a w po to, że brwi nie są pomalowane. Stylizacje obie są bardzo eleganckie i ładne :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wykonałaś metamorfozę. Szczególnie podoba mi się makijaż, jest boski *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa :)
    Co do stylizacji, to mi też brakowało jakiegoś naszyjnika, ale nie mam nic, co by mi pasowało niestety, kombinowałam z łańcuchami z nelly, ale efekt mnie nie zachwycał. Dobry pomysł z przełożeniem blezera.
    Co do mojego makijażu, to ZAWSZE mam problem z równym nałożeniem różu... Dzięki za uwagę o brwiach, przetestuję sobie niemalowane.
    Co do Twojej metamorfozy, to bardzo mi się podoba!
    Nie wiem, czy wpadłabym na takie użycie tego koronkowego topu, baaardzo mi się ono podoba!
    Połączenie torebek też super! Podoba mi się też makijaż po, przetestuję takie malowanie policzków.
    Dzięki jeszcze raz za metamorfozę, a Wam wszystkim za miłe komentarze!
    I pozdro dla ChicLiyi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hymm jednak bardziej spodobała mi się pierwotna wersja :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed stylka, makijaż po, ale bez zmiany włosów.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno przed jak i po podoba mi się, bardzo elegancko i kobieco. Nadal nie mogę się doczekać mojej metamorfozy :)
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również podoba się doll przed i po metamorfozie :) Obie stylizacje są bardzo łądne i eleganckie. W makijażu przed podoba ją mi się włosy, trochę makijaż jest gorzej zrobiony. Stylizacja jest bardzo ładna po, ale w twarzy zmieniłabym włosy.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. a skąd ta narzutka ??? znalazłam białą identyczną ale czarna bardziej wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń