2015/04/25

W głąb sklepu Rio - Part Two

Witam. Na dziś przyszykowałam drugą część przeglądu sklepu Rio. A jeżeli nie widzieliście lub chcecie przypomnieć jakie dodatki godne polecenia kryje owy sklep, odsyłam TU.



Polecam:


1. Sharp White Cape Blazer - 14 sd
2. Metallic Tweed Top - niedostępna
3. Sharp Cape Blazer - 15 sd
4. Leopard Over Shoulder Jkt - 17 sd
5. Hot Buys Couture Moto Jacket - 17 sd
6. Hot Buys Teardrop Perfecto - niedostępna
7. Leggings - 6 sd
8. Long Sleeved Glitter Tee - 50 sm
9. Sparkling Shorts - 50 sm
10. Colorblock Fem Top - niedostępna
11. Denim Shorts - 40 sm
12. Summer Sequins Top - 11 sd
13. Pastel Bustier Top - 40 sm
14. Glitter Tee - 7 sd
15. Charleston Top - 108 sm
16. Britney Striped Top - 50 sm
17. Hot Buys Vinil Bouquet Coat - 25 sd
18. Zebra Top - 9 sd
19. Black Button Down - 13 sd
20. White Drape Blazer - 15 sd
21. Necklace Tshirt - 120 sm


Stylizacje:


1. Bluzka- Rio, Spódnica- The Jet Set, Sandałki- Rio, Torebka- MSW'14, Kolczyki- Nelly.com
2. Kurtka- Rio, Spodenki- Rio, Torebka- Bunny Hop, Top- Basics, Sandałki- Young Hollywood, Okulary- Spectacular
3. Płaszcz- Rio Szpilki- Pals, Torba- Dolce & Gabbana, Sukienka- Young Hollywood, Kapelusz- Fallen Angel, Rękawiczki- Rio, Naszyjnik- Nelly.com


Jak odnosicie się do tego sklepu? Jaki sklep chcielibyście zobaczyć następnym razem? 
Podzielcie się opiniami :)

9 komentarzy:

  1. Raczej nic nie kupie, ale rzeczy sa super!!! Co do stylizacji w 1 nie podoba mi sie sukienka. Ciuszek numer 4 i 17 przypadl mi do gustu ;) Nastepnym razem ccialabym zobaczyc sklep z zimowymi ubraniano (niestety nazwa wylecialq mi z glowy) Pozdrawiam serdecznie ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie przepadam za RIO. Ubrania nie są w moim stylu a z twoich propozycji podoba mi się tylko numer 1. ,zarówno jak jego czarny odpowiednik. Twoje stylizacje są nawet ,nawet. Pierwsza jest naprawdę ładna choć jednak nie w moim stylu. Druga natomiast jest świetna ,no gdyby nie te spodenki które wyglądają jak darmówka,koja... ale rozumiem dlaczego ich użyłaś :D Trzecia stylizacja jest naprawdę dobra, kojarzy mi się trochę ze starszymi elegantkami xd
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie pomyślałabym, że ten płaszcz może tak ekstra wyglądać! Ale chyba i tak go nie zakupię xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przypadly mi do gustu dzis Twoje stylki :( ale plaszcz HB jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie przepadam za tym sklepem, ale znajdzie się kilka perełek, które uwielbiam. Dzisiejsze stylizacje nie za bardzo przypadły mi do gustu, tylko pierwsza mi się podoba.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. mam 1,4, 16 i nie za bardzo potrafię ich wykorzystac..wiec nie jestem z nich zadowowlona :/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym sklepie jest duuuuużo prerłek, są mega fajne ubrania a zarazem w przystępnych cenach. Co do stylizacji 1 jest ciekawa lecz niezbyt udana jak na moje oko :)

    wylupek

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie przepadam za tym sklepem, chociaż, niektóre rzeczy wpadają w oko :) Sklep jest w przystępnych cenach, to wielki plus :D Ja posiadam ze zestawienia: 1, 7, 9, 11, 13, 16 i 21 :) Niektóre ubrania mam tylko dlatego, że są tanie. Z pięknością to u nich niezbyt. Najbardziej jestem zadowolona z 1 i 7 oraz 2. Podoba mi się z twoich polecanych 17, 19, 20, 14 i może trochę 4 :) Musze przyznać, że dodatki są trochę lepsze w tym sklepie...
    Co do stylizacji, płaszcz jest genialny ! Niedawno został wybrany jako HB. Dzisiejsze stylizacje są jakieś wyjątkowo nie udane :/ W miare spodobała mi się 1.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy,najbardziej podobają mi się numerki:3,17,19.Jeśli chodzi o stylizacje,to 1 w ogóle mi się nie podoba,a w pozostałe bym się ubrała.Cieszę się,że robisz takie posty,bo niekiedy naprawdę ciężko znaleźć coś w tym sklepie.
    Pozdrawiam,d.ahlia

    OdpowiedzUsuń