2015/04/20

HOT or NOT

Sally11l

_O_Emma_O_:
Stylizacja opiera się na dwóch kolorach, w dodatku bardzo nudnych. Jest, że tak powiem, łysa. Przeraża mnie ta biała "dziura" między nogami i wystający spod topu stanik. NOT.

mirka22Shy:
 Na pierwszy rzut oka myślałam, że doll nie ma spodni, ale później je ujrzałam. Wybrałaś potwornie nudne kolory. Po prostu nic mi się nie podoba. NOT.

Ania_Miszcz:
Stylizacja jest nudna, przez to, że jest szaro-biała. Gdybyś zmieniła buty na jakieś kolorowe byłoby o wiele lepiej. Drażni mnie w oczy Twoja twarz i dekolt. Niestety, ale dzisiaj NOT z minusem.

nataliaszelc01:
Duży dekoolt, odsłonięty stanik, sztuczne piersi, zalatuje mi tu trochę kiczem. Takich stylizacji widziałam już tysiące. Zero dodatków sprawiło, że stała się bardzo pospolita. Dość nieciekawe ubrania o podobnych, szarych kolorach bez żadnych wzorów, ani niczego sprawiły, że jest również bardzo nudna. Dzisiaj NOT.




lila5302

O_Emma_O_:
Ta stylizacja bardzo mi się spodobała. Świetne połączenie kolorów. Wszystko wygląda razem bardzo dobrze. Nic dodać, nic ująć. HOT.

mirka22Shy:
Bardzo mi się podoba! Kolory są idealnie dobrane. Podarte spodnie i okulary świetnie uzupełniają stylizacje. No więc HOT.

Ania_Miszcz:
Stylizacja jest cudowna, taka "niewinna", dziewczęca. Lubię takie połączenia kolorystyczne. Świetnie dobrałaś dodatki. Całokształt oceniam na wielkie HOT!

nataliaszelc01:
Zdecydowanie najlepsza stylizacja z dzisiejszego wydania. Świetnie połączyłaś biel z granatem i szarościami. Stylizacja nie należy do nudnych dzięki ciekawie dobranym dodatkom oraz ubraniom. Mam jednak wrażenie, że góra jest przepełniona. Na Twoim miejscu zrezygnowałabym z koszuli, a zostawiła sam top. Spodnie, które dodają charakterku i narzutka z dziurami to strzał w dziesiątkę, idealnie to pasuje. Mam też lekki kłopot co do torebki, kolor pasuje idealnie, ale widać, że jest krzywo ubrana, chyba wybrałabym inną. Mimo wszystko tych kilka minusików nie zaszkodzi ogólnej ocenie. HOT.



Miss_joanna11

O_Emma_O_:
Stylizacja nie jest najgorsza, aczkolwiek trzeba nad nią popracować. Zmieniłabym bluzkę i dodałabym jakieś dodatki, których bardzo mi brakuje. HOT/NOT z przewagą NOT.

mirka22Shy:
Niby miałaś pomysł i dobre zamiary, ale ta stylizacja nie przypadła mi do gustu. Wygląda tak jakoś mdle, a i ten płaszcz jakoś nie za bardzo pasuje z tą bluzką i spódnicą. Zdecydowanie NOT.

Ania_Miszcz:
Ładna, delikatna, wiosenna stylizacja. Podoba mi się połączenie kolorów, ale ten sweterek nie za bardzo tu pasuje, Gdyby był śnieżnobiały byłoby lepiej. Brakuje mi dodatków, ale całokształt oceniam na HOT z minusem.

nataliaszelc01:
Nie wiem co sądzić o tej stylizacji. Panuje tu taki niepokój, nieład, jest tak dziwnie mdło. Na pewno nie ubrałabym takiej torebki, ponieważ wcale jej tutaj nie widać. Ten pudrowy róż na spódniczce również nijak mi tu nie pasuje i nie pasuje do tego typu narzutki, wymieniłabym ją raczej na spodnie. Co do reszty nie mam zdania. Jest poprawnie, ale nie na tyle, aby dać hot. Całokształt do mnie nie przemawia, a co za tym idzie - zostawiam dzisiaj NOT.



tysioook

O_Emma_O_:
Stylizacja bardzo ładna, ale chyba wymieniłabym ten płaszcz. Uważam, że zakrywa bardzo ciekawe połączenie topów. Ale i tak bardzo mi się podoba. HOT z malutkim minusikiem.

mirka22Shy:
Stylizacja bardzo mi się podoba. Może zmieniłabym płaszcz, ale ten także pasuje. Nie będę się rozpisywać po prostu dam HOT.

Ania_Miszcz:
Zacznę od tego, że Twoja doll jest zjawiskowa. A teraz o stylizacji. Świetnie dobrałaś element, wszystko ze sobą idealnie współgra. Dodałabym lekki wianek i torebkę. Wydaje mi się także, że stylizacja byłaby również ładna, gdyby zamienić spodnie na spódnicę lub sukienkę. Dzisiaj ode mnie HOT.

nataliaszelc01:
Następna stylizacja, z którą mam problem w ocenie. Na górze jest trochę namieszane, ale dół jest bardzo dobrze dobrany. Spodnie, narzutka i buty świetnie razem wyglądają. Natomiast moim zdaniem ta koronkowa bluzeczka nie była dobrym rozwiązaniem. Zdecydowanie brakuje mi tutaj torebki, jakiegoś łańcuszka i kapelusza. HOT/NOT.




Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy Marysia...xD, Ciacho04, nikiwi2468, Soxo_, a za dwa tygodniemisskasia678, karo45623Love1, callmyName34, LolkaTiara.

Sceeny Waszych outfitów robione są w piątek/sobotę, tak żeby jurorki miały czas na ich ocenę, dlatego jeśli chcecie dobrze wypaść warto być przygotowanym do piątku :)

Wiem, że wiele osób nadal chciałoby dopisać się do kolejki, dlatego postanowiłam, że od dziś będzie ona zawsze otwarta, a na końcu każdego postu HoN będę podawała do niej link. 
Osoby, które już były przez nas ocenione, mogą zgłosić się ponownie.

13 komentarzy:

  1. not
    hot/ not
    not
    hot-
    zg się do oceny ;]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jedynie druga i ostatnia stylizacja jest HOT :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ocenami wg mnie ostatnia jest najlepsza *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem żadna z dollek nie przypadła mi do gustu. No może jedynie lila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja faktycznie troszkę kiczowata przez ten dekolt a białych spodni praktycznie nie widać więc dałabym NOT. Druga stylizacja.... Hmmm... No nie mam się do czego przyczepić, wszystko pasuje. Więc tu dałabym HOT. Nr. 3 jest niby okej ale wydaje mi się pusto i zarazem pełno... NOT. No i nr4, sama nie wiem dlaczego, ale mi się podoba. HOT
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja bardzo zwyczajna, często pojawia się na stardoll i baardzo nudna. Zmieszanie bieli z szarością jest tu nudne. Nie podoba mi się wystający stanik, sztuczny biust, twarz doll i na sam widok wygląda jakby doll nie miała spodni. Daję NOT. Druga stylizacja jest o niebo lepsza :D Świetnie dobrane kolory i styl. Świetne połączenie granatu z bielą i dodanie okularków i podartych spodni. Trzeica stylka według mnie HOT/NOT z minusem. Brakuję tu przede wszystkim dodatków, panuję tu nieład i chaos. Wygląda to troche mdło, ale stylizacja wiosenna i lekka. Ostatnia stylizacja świetna ! Zmieniłabym płasz, dodałabym czegoś bo trochę tu pusto. Zgadzam się z ocenami :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  7. lila5302 i tysioook-najlepsze stylizacje.Wszystko mi pasuje,nie jest zbyt nudno,ani też dziewczyny nie przesadziły.Totalną porażką jest dla mnie stylizacja pierwsza,za duży dekolt,białe rzeczy,których tak naprawdę nie widać i do tego ten sweter.Pozostałe są dla mnie pośrodku hot/not,więc nie będę się wypowiadać.
    Pozdrawiam,d.ahlia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z tym co zostalo napisane ;) Najbardziej mi sie podoba 2 stylizacja. Jest nowoczesna. Teraz rzeczywiscie sa popularne porwane rzeczy jak tutaj piekna narzutka wvstylizacjy nr 2 :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie z tym co zostalo napisane ;) Najbardziej mi sie podoba 2 stylizacja. Jest nowoczesna. Teraz rzeczywiscie sa popularne porwane rzeczy jak tutaj piekna narzutka wvstylizacjy nr 2 :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja zdecydowanie NOT. Druga pod względem ciuchów bomba!
    Ale makijaż nie podoba mi się.
    Dałabym HOT z malutkim minusikiem.
    Trzecia stylizacja bardzo fajna. Podoba mi się. Dałambym HOT z minusem.
    Czwarta stylizacja moim zdaniem najlepsza ze wszystkich z dzisiaj pokazanych. Wielkie HOT!

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm chyba faktycznie druga stylizacja jest najciekawsza, choć nie do końca jest to mój styl. ;-) Ale doceniam pracę. Jest naprawdę ładnie i też dałabym HOT. Pierwsza jest rzeczywiście trochę nudna, no i nie lubię jak dollki mają tak zaznaczony biust. Dla mnie wygląda to dość nieapetycznie i trochę wulgarnie, ale widziałam gorsze przypadki. :-P Niestety tutaj bym się skłaniała ku ocenie NOT. Za to trzecia i czwarta stylizacja bardzo przyjemne dla oka, więc im dałabym HOT. ;-)

    OdpowiedzUsuń