2015/04/16

Modowe Inspiracje #3

Witam Was serdecznie! Mam na imię Ola i mam 16 lat. Na Stardoll jestem pod nickiem: JasnaKasia. 
Od dziś będę pisała dział z serii "Modowe Inspiracje". Mam nadzieję, że moje posty przypadną Wam do gustu. Tak więc, nie przedłużam i zapraszam do postu. 

Dziś chciałabym Wam przybliżyć porę roku, wiosnę. Ten okres jest najważniejszy zarówno dla nas jak i dla projektantów, którzy siedzą godzinami nad nowymi kolekcjami, które za jakiś czas ujrzą światło dzienne. Pewnie sami wicie, gdy wasze ulubione marki wprowadzają do sklepów nowe ubrania i dodatki, a ubrania z zimy są na przecenach. W dzisiejszym poście chciałabym Wam przybliżyć nową kolekcję marki "H&M". Jak wiadomo, sklep H&M od dawna był uważany za jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek ubraniowych. Ten sklep to jak moja druga dusza. Wykonanie ubrań i ich nowoczesność sprawia, że nie musimy wydać całej masy pieniędzy na kultowe marki jakimi są np. Dolce & Gabbana. Można się ubrać tanio i świetnie. 
Nowa kolekcja H&M to przede wszystkim żywe kolory, które świetnie pasują do tej pory roku.
Projektanci postanowili postawić w tym roku na krótkie spodenki, spódniczki, topy. Postanowili także zastosować długie zwiewne spódnice oraz kombinezony, a całą całość kolekcji reprezentują tenisówki takie jak np. Vans. Mi osobiście podoba się kolekcja i już się nie mogę doczekać, gdy  będzie dostępna w sklepach.

Kolekcja Wiosna-Lato 2015 H&M.


Stardollowe Odpowiedniki:


Okulary na samej górze-Nelly.com, Dżinsowy top-Original Future, Ciemny top-Original Future, Spodnie-Bunny Hop, Kombinezon-Original Future, Spódnica-Bunny Hop, Łososiowy top-IT GIRLS, Okulary-LE, Creepersy zielone-RIO, Creepersy czarne-Evil Panda

Stylizacja:


Kapelusz-Callie's Picks | Okulary-Nelly.com | Blazer-Callie's Picks | Top-Original Future | Spodnie-Bunny Hop | Torebka-B.Bizou | Buty-YH


Jak Wam się podoba post ? Co myślicie o stylizacji ?



13 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam sa sklepami H&M, nie mogę się w nich odnaleźć. Spodobał mi się ten jeansowy top na pewno go kupię :)
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje, Twój post jest świetny. Wybrałaś rewelacyjną markę jaką jest H&M. Jestem oczarowana ich nową kolekcją inspirowaną festiwalami *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. h&m to akurat słabiutka marka ... jedynie w Polsce ją uważają za coś wielkiego... Polacy biedacy. :C
    Choć nie powiem, bo czasami zdarzają się fajne rzeczy.
    A stylizacja jak najbardziej okej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham H&M, ich kolekcje są świetne, ale nie powiedziałabym, że jest tam aż tak tanio (chociaż w porównaniu do Dolce & Gabbana to nawet bardzo). W ich sklepach zawsze jest schludno, elegancko i nowocześnie. Sama nie kupuje tam zbyt często, czekam po prostu na wyprzedaże z H&M w domu kultury, gdzie zamiast 100zł za spodnie wydam 5.
    Podoba mi się Twoja stylizacja, którą zresztą wcześniej już widziałam :) powtórzę to co napisałam na tamtym blogu - ta torebka moim zdaniem tutaj nie pasuje. Reszta wygląda fajnie i po prostu...H&M-owo.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz jeszcze popracować nad pisaniem, ciężko się czyta, wiele błędów jak "a całą całość kolekcji", dużo powtórzeń, sklep jako druga dusza?
    Co do H&M jakość wcale nie powala, czy jest świeżo? może, ale widzę powtarzające się tendencje, porównując kolekcje wiosenne na przestrzeni kilku lat nie wiem czy dostrzeżemy dużą rozbieżność.
    Nie widzę tam zbyt dużo żywych kolorów, głównie czerń i biel z dodatkiem pastelowego różu.
    Zdania raczej nie zaczyna się od "Mi osobiście", ale "Mnie osobiście".
    Ja staram się omijać H&M i inne tego typu sieciówki, nie chcę wyglądać jak klon, co nie znaczy, że nie można znaleźć tam czegoś ciekawego. Pozostaje również kwestia etyczna- zapewne wiecie w jakich warunkach są szyte te ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje stylizacje *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem totalnie zakochana w tej stylizacji! :) A h&m jak zawsze świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja mi się podoba dobrze dobrane kolory i akcesoria :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja mi się podoba, aczkolwiek uważam, że wiosenna to ona nie jest.

    Co do sklepu, to wybrałaś chyba najgorsza sieciówkę, która jest "popularna" w Polsce. Dziś była w H&M i na dziesiątki ciuchów spodobała mi się TYLKO JEDNA sukienka. Wyglądała ładnie i miała bardzo miły w dotyku materiał. Ja, słysząc H&M, myślę od razu o co sezon identycznych ciuchach, różniących się nieco kolorami, które są uszyte z mega badziewnych tkanin, których moim zdaniem nie da się nosić.. Wszystko jest strasznie sztuczne, niezbyt dobrze uszyte i powtarzalne. I co do cen to nie zgodzę się z tobą, że są na każdą kieszeń.
    Mówię tu jako laik i osoba, która nie narzeka na brak pieniędzy, aby kupić sb coś droższego.

    Przeprasza, troszkę cię zjechałam ;( Ale, pamiętaj, że to tylko moja opinia ;))

    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ocenkę ;) Każdy ma swoje zdanie o tym sklepie. Ja uważam, że ciuchy są bardzo oryginale i powiem, że służą przez kilka lat.. Mam pełną szafę ubrań i butów z tego sklepu i w ogóle nie żałuję zakupu hehe ;P

      Usuń
  10. H&M- najlepszy sklep ever ! Zawsze znajdę tam coś dla siebie, ceny nie są wysokie, chociaż czasem zakupy w sieciówkach nie wypalają. Gdy wchodzę do galerii, zawsze muszę obczaić H&M, reserved, house, nike, adidas i cropp. Co do kolekcji, zapowiada się nieziemsko! Zywe kolory na lato *-* Sylizacja bardzo ładna, taka h&m'owa ;) Bardzo fajnie to wszystko wygląda, ale zmieniłabym torebkę ;/
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń