2015/04/18

Oceny Apartamentów

natusia_182


Bardzo ładne wnętrze. Mimo tego, że nie umieściłaś tu zbyt wielu elementów, jest ciekawie. Zadziwiła mnie taka schludność tego miejsca oraz pomysł na wykonanie łóżka/siedzenia (?) pod samym oknem. Takie rzeczy mi się podobają :) Strzałem w dziesiątkę okazała się również biała szafka a'la skrzynka, na której umieściłaś podobne kolorystycznie elementy.
Moja ocena: 5/5

imkhye


Piękna garderoba, w której na pierwszym planie jest widok za oknem. Z tego, co widziałam, w pełni sama go wykonałaś. Brawo za kreatywność. Za samo okno masz 5 ;) Myślę, że meble również są w miarę do siebie dopasowane. Szkoda, że nie zdecydowałaś się na brązowe ramki w okół kanapy, które pasowałoby do stolików. Nie rozumiem też w jakim celu ustawiłaś dwa wazony obok siebie. To nie wygląda fajnie, jeden stanowczo wystarczy.
Moja ocena: 4,5/5

Zgadzacie się ze mną?

11 komentarzy:

  1. Obydwa pokoje są bardzo ładne :) dzisiaj jednak dla mnie wygrał apartament natusia_182 - taki nowoczesny i dziewczęcy. Bardzo mi się podoba.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy - cudowny! natomiast w drugim meble dalabym z czarnymi elementami, nie brązowymi. jeden wazonik ustawiła w przeciwnym kierunku od drugiego i zabrała te kartony w kwiaty i bd tez mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy pokój jest ładny taki delikatny, schludny, zimowy. Dobrze że nie ma tam wielu elementów bo łatwo przesadzić i wyjdzie graciarnia, a teraz jest super :)
    Drugi pokój nie podoba mi się, nie potrafię nwet sprecyzować dlaczego, chyba meble nie do końca dobrze współgrają, wydaje się mroczny i pusty... zupełne przeciwieństwo pierwszego!

    punxchick

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, pierwszy pokój jest prześliczny! Bardzo podoba mi się kolorystyka i ogólna atmosfera, jaka w nim panuje. Jest przyjemnie, spokojnie, dziewczęco. Też planuję zrobić podobne siedzenie przy oknie, bardzo fajnie to wygląda. :-)

    Drugi apartament także jest udany, choć nie do końca w moim stylu. Wolę jasne kolory. Ale brawo za kreatywność! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy pokój jest genialny! Dziewczęcy, spokojny ale i z charakterem! Pomysł na okno jest świetny... normalnie żywcem wyjęty z amerykańskiego domu. A co do drugiego pokoju to nie przemawia do mnie. Meble ze sobą nie grają a dodatki nie pasują.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 Pokój boski, mogłabym mieć taką garderobę ;) Pierwszy też jest ładny ale mi się często wszystko zmienia, więc zaraz byłby dla mnie zbyt delikatny xD Poza tym jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiejsze zestawienie apartamentów wyjątkowo śliczne. Bardziej chyba przypadł mi do gustu pokój natusia_182 jst dziewczęcy, nowoczesny i delikatny. Bardzo mi się podoba :) Najbardziej fajnie wygląda tu pomysł na te skrzynki, a zrobienie łóżka czy siedzenia pod oknem z poduszkami- mistrzostwo ! Fajnie się to prezentuję. W drugim pokoju spodobała mi się kreatywność wykonanego okna. Niestety, troszke dziwnie wyglądaja te wazony, a kanapa pewnie nie było z brązownymi ramkami, które pasowałyby do stolika do kawy.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokoje bardzo ładne, ogólnie Twoje artykuły uważam za rzeczowe, widać, ze masz jakieś pojęcie na temat dekoratorstwa, tylko trochę zraził mnie jeden błąd leksykalny - okno nie jest na pierwszym planie, gdyby było, musiało by się znajdować przed wszystkimi innymi elementami, jak choćby kanapa, która jest przed nim. Prawdą jest jednak, że to okno jest dominującym elementem tego pomieszczenia, ponieważ skupia od razu naszą uwagę.
    Pozdrawiam,
    Patuskaaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy jest bardzo delikatny lecz obydwa pokoje mają coś w sobie że można sie na nie patrzeć i patrzeć ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 pokój jest genialny, sama bym taki chciała *-* Zgadzam się z oceną 5/5
    Co do 2 pokoju dałabym takie 4/5, ale to tylko wyłącznie moje zdanie. gdyby nie ta kanapa i stojak na ciuchy oraz wazony byłoby lepiej. Ale i tak nie sądzę, że jest najgorszy c:

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń