2015/04/29

Metamorfozy


Hej! Dzisiaj mam dla was (bardzo szybką) metamorfozę tysioook.

PRZED


Stylizacja bardzo mi się podoba, ale chyba wymieniłabym buty. Te jakoś mi nie leżą. Reszta super! 9/10


Makijaż jest rewelacyjny! Gdy zobaczyłam go z bliska po prostu oniemiałam z wrażenia. Perfekcja wykonania i świetnie dobrane kolory. I twarz jest piękna. Nic dodać, nic ująć! 10/10


PO


U mnie czerń i mięta. Szczerze mówiąc nie przepadam za tym odcieniem zieleni, ale wyszło jak wyszło. Tak lekko, wiosennie i w sam raz na spacer.


Makijaż też jest w odcieni zieleni, w końcu wiosna. Stwierdziłam, że ta fryzura jest jak znalazł, bo jest bardzo lekka i trochę rozwiana.



Jak wam się podoba metamorfoza?

W niedzielę Pinasko97, w środę Amelia*_*.

16 komentarzy:

  1. W obu nie pasują mi buty :/.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Metamorfoza stylizacji bardziej przypadła mi po. Uwielbiam połączenie koloru mięty i czerni. Stylizacja jest bardzo dziewczęca, wiosenna i lekka- taka mi się podoba ! Chociaż, stylizacja doll przed nie jest zła, ale buty troszke nie pasują, a ta marynarka jest do znudzenia :) Co do makijażu, włosów, nie mogę wybrać. Obydwa makijaże są naprawdę rewelacyjne. Podobają mi się włosy, dają efekt podmuchu wiatru. Jesli miałabym wybierać, zdecydowałabym się na 'po'. Podobają mi się żywe cienie do oczu :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardziej podoba mi się po, choć obydwie są ładne i przemyślane :) Przede wszystkim w stylizacji przed nie podoba mi się wybór butów - irytujące są też te nachodzące nogawki na paski. Nie potrafię wybrać, który makijaż jest lepszy, gdyż obydwa są naprawdę genialne i starannie wykonane!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej wogule Nic mi się nie podobalo. Po zmianie jest Piękna!

    Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja podobała mi ise przed lecz makijaż po jest świetny :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. im bardziej przyglądam się mojej stylizacji tym mniej mi się podoba ;')

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja przed nie za bardzo do mnie przemawia prawdopodobnie przez ten blezer którego po prostu nie lubię. Rozumiem, że dodałaś go żeby pasował do torebki , która przez zielone elementy jest trudna do wykorzystania. Stylizacja po jest lepsza, chociaż nie pasują mi buty dałabym po prostu czarne. Całokształt jest natomiast bardzo fajny. Makijaż przed jest cudowny, znakomity dobór kolorów. Nic dodać nic ująć. Makijaż po jest całkiem całkiem chociaż oczy wydawają mi się nudne. Może przez małą ilość kolorów. Nie mogę się doczekać mojej metamorfozy :]
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi bardziej się podoba przed.
    miss_foklika

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje:
    W pierwszej stylizacji przeszkadzają mi okulary. Wszystko jest dobrze dobrane i kolory też.
    Odemnie 9/10 ☺

    W drugiej zdjełabym kamizelkę i dałabym jakieś nakrycie lub kurteczkę.
    Ocena: 8/10

    Makijaże:
    W pierwszym make-upu nic mi nie przeszkadza i jest genialnie !
    Moja ocena to: 10/10

    W drugim troszkę krzywo nałożone są włosy.
    Dałabym 9,5/10

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Moge się zdłosić do metamorfozy ? :)

      Usuń
  10. gdzie mam zgłosic się do metamorfozy ?
    -----
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo super przemiana !! :)
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  12. Super przemiana ! Stylizacja przed jest super zmieniłabym buty na jakieś inne. Makijaż jest po prosty cudowny świetnie dobrane kolory i fryzura. Stylizacja po jest o wiele lepsza lubię połączenie kolorów mięty i czerni. Makijaż jest wprost cudowny ,świetnie dobrane kolory i włosy. Przemiana bardzo mi się podoba z niecierpliwością czekam na swoją!

    Pozdrawiam LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń