2015/04/25

Nowy Hot Buys

Dziś rano w StarPlazie pojawił się nowy HB, którym jest biała torebka z zieloną, ozdobną kopertą. Pochodzi ze sklepu Rio, a cena jej zakupu (bez zniżki) wynosi 14 sd. Mam co do niej mieszane uczucia. Z jednej strony bardzo mi się podoba - jest elegancka i na pewno się przyda. Muszę jeszcze pomyśleć nad jej zakupem.
A Wy, co sądzicie o tej kopertówce? 

Obrazek pochodzi z: KLIK

Chciałabym jeszcze ogłosić, że 12 sd na zakup butów HB (z tego posta - KLIK) wygrywa misioserce6. Gratulajce! Na zgłoszenie się po nagrodę w mojej KG masz 24 h.

9 komentarzy:

  1. Świetna jest, na pewno kupie, choć jeszcze nie wiem do czego ja nałożyć.
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopertówka jest przepiękna, myślę nawet, że stardolowa wersja jest lepsza od oryginału. Kupiłam od razu, gdy ją zobaczyłam :) czekałam na ten hb!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest śliczna, na pewno ją kupię.
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopertowka jest LADNA, ale tez pomysle nad jej zakupem :(: Orginal mi sie nie podoba...Dobrze by bylo jakby bryloczki byly w innym kolorze, ale tak jest nawet, nawet.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna torebeczka *-* niestety nie stać mnie na nią :c
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest naprawdę ładna ,ale droga ;/ możliwe ,że kupię ale nie jestem pewna.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torebka idealna na wiosenne stylizacje :)


    wylupek

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie torebka jest genialna ! Czekałam na taki HB. Zastanawiam się nad jej kupnem, ale cena mnie trochę odpycha, bo nie mam sd ... Świetnie została odtworzona przez grafików. Kopertówka ma swój urok, jest wiosenna, ma śliczne kolorki !
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka bardzo mi się podoba,ale zmieniłabym kolor kopertówki w środku na czarny.Zielony nie zbyt bardzo wpada w moje gusta.Tak czy inaczej,raczej jej nie kupię. :)
    Pozdrawiam,d.ahlia

    OdpowiedzUsuń