2015/04/27

HOT or NOT

 Marysia...xD

Ania_Miszcz:
Nie mam bladego pojęcia, o co Ci chodziło tworząc tę stylizację. Nie ma tu nic ładnego. Podoba mi się tylko to, że kolory ze sobą współgrają, ale całość prezentuje się niezbyt dobrze. Tym razem ode mnie NOT.

nataliaszelc01:
Ciężko ocenić mi tą stylizację, ponieważ z jednej strony jest bardzo orginalna, ale też kontrowersyjna i całość tak średnio mi się spodobała. Bardzo podobają mi się te różowe włosy wraz z rożowymi dodatkami, ale buty są krzywo ubrane, co psuje nieco efekt. Spódnica jako top to rewelacja. Nie wpadłabym na taki pomysł, a jest świetny. Jestem pewna, że gdybyś ją jeszcze troszkę zmniejszyła, aby nie wchodziła na ramiona oraz dobrała inny dół to byłoby super. Dzisiaj jestem w stanie dać jedynie HOT/NOT za dobre chęci.

mirka22Shy:
Nie wiem co mam na to coś powiedzieć :/// Po pierwsze ta straszna góra, która ostro rozszerza. Po drugie potworna spódnica, która jeszcze bardziej poszerzyła doll. I do tego jako tako kolorystycznie dobranie dodatki, ale w stylizacjach liczy się całokształt, a nie tylko dobrane kolory i dodatki. Dzisiaj NOT.

_O_Emma_O_:
Widzę tu dość ciekawy pomysł, ale jakiś taki niedopracowany. Spódnice zmieniłabym na gładką. Buty koniecznie na bardziej różowe, niż fioletowe. Ogólnie trzeba tu jeszcze trochę pokombinować. NOT z plusem.


Ciacho04



Ania_Miszcz:
Tutaj już trochę lepiej, ale nadal nie podoba mi się. Bluzka powinna być "włożona" w spódnicę, a naszyjnik wyżej. Stylizacja jest przeciętna, wiele takich na stardoll. Niestety, ale dzisiaj ode mnie NOT z małym plusem.

nataliaszelc01:
Dobraniem tego płaszcza, spódnicy i topu zagubiły się gdzieś kobiece kształty i doll wygląda troszkę jak worek. Nie jestem fanką tego typu zestawów, jest zbyt luźno i nudno. Ciężko nawet Ci doradzić co bym zmieniła, ponieważ kompletnie nie widzę tym razem plusów. Przykro mi, ale dziś NOT.

mirka22Shy:
Nie podoba mi się za bardzo, ale na pewno jest o wiele lepiej niż w pierwszej stylizacji. Bluzka powinna być w środku spódnicy, bo tak to jakoś dziwnie wygląda. Zmieniłabym także płaszcz oraz postawiłabym na bardziej weselsze kolory, bo wygląda to trochę monotonnie. Dzisiaj ode mnie NOT.

_O_Emma_O_:
Tak patrze i patrzę i nadziwić się nie mogę, jak ta stylizacja zaburza proporcje doll. No nawet nie wiem jak doradzić, żeby to jakoś wyglądało. NOT.




nikiwi2468



Ania_Miszcz:
Stylizacja jest bardzo dobrze i starannie wykonana. Podoba mi się połączenie koloru butów z włosami oraz refleksami na spodniach. Zmieniłabym tylko plecak na torebkę, ale nawet bez tych zmian daję HOT.

nataliaszelc01:
Spodnie bardzo rzuciły mi się w oczy, ale są stanowczo za wysoko ubrane, powinny być znacznie niżej. Ogółem to bomber, bluzka i te luźne spodnie wyglądają razem świetnie, ale problem tkwi w dodatkach. Ta torebka gryzie się tutaj ze spodniami i ten kolor tutaj odpada. Odcień butów też mi się nie podoba, jest zbyt mdły i moim zdaniem sprawdziłyby się tutaj jakieś trampki. Reszta fajna. HOT/NOT.

mirka22Shy:
Twoja stylizacja bardzo mi się podoba! Jak dla mnie jest idealna, pomimo tego że nie lubię tych spodni. Wszystko współgra, dodatki pasują. Daję HOT.

_O_Emma_O_:
Stylizacja mi się podoba, aczkolwiek opuściłabym spodnie nieco niżej i zmieniła torbę, bo jej kolor gryzie się z kolorem spodni. HOT z minusem.




Soxo_



Ania_Miszcz:
Śliczna, dziewczęca stylizacja. Dobrze dobrałaś kolory, ale coś mi przeszkadza. Rozpraszają mnie oczy Twojej doll. Z daleka wyglądają, jakby miały zeza. Fajnie, że dodałaś kwiatki, bez nich stylizacja nie byłaby taka sama. Całość oceniam na HOT.

nataliaszelc01:
Tutaj jest idealnie! Bardzo wiosennie, dziewczęco, świeżo :) Kocham te spodnie, świetnie dobrałaś je z koszulą i marynarką. Dodatki trafione w dziesiątkę, nic dodać, nic ująć. Zdecydowanie najlepsza stylizacja z dzisiejszego wydania. HOT.

mirka22Shy:
Kolejna fajna stylizacja! Wszystko do siebie pasuje, bardzo podoba mi się połączenie tych spodni z tą bluzką i kurtką. Duży plus za kwiatki, które uzupełniają całą stylizacje. HOT.

_O_Emma_O_:
Ta stylizacja to mistrzostwo. Jest taka wiosenna, dziewczęca i z klasą. Nic dodać, nic ująć! HOT


Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimymisskasia678, karo45623Love1, callmyName34, LolkaTiara, a za dwa tygodnie: Fifi12fifi, DiamondNatalia2, QueenRoyal., asia12337.

Sceeny Waszych outfitów robione są w piątek/sobotę, tak żeby jurorki miały czas na ich ocenę, dlatego jeśli chcecie dobrze wypaść warto być przygotowanym do piątku :)

Osoby, które już były przez nas ocenione, mogą zgłosić się ponownie.

23 komentarze:

  1. Nie zgadzam się z ocenami, lel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobała mi się stylizacja doll Soxo_. Kobieca, letnia z odrobiną elegancji :) reszta natomiast mnie nie zachwyciła.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak przyjąć krytykę :)

      Usuń
    2. @Soxo Stard Widzę, jak Ty przyjmujesz krytykę na accaro. 8)))))

      Usuń
    3. Mysle ze dobre przyjmowanie krytyki to dystans do sb i do oceny. Obsmianie jej nie jest pokora ale tez nie jest proznoscia a pewnoscia sb a to sie chwali bardziej bym uznala za zenade gdyby ktos byl swiadomy ze zrobil slaba stylke bo po co by ja mial robic. Gratuluje pewnosci sb i zostaniu przy wlasnej opini nie widze w tym nic zlego~przeciwnie,to sie chwali. Lili_piratka

      Usuń
  4. Mi się podobają.
    miss_foklika

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodzę się z Marysią, bo dzisiejsze oceny tak jakby z dupy. :) Wszystko na odwrót, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiejsze oceny niezbyt przypadły mi do gustu, nie zgodzę się z nimi, Dziewczyny w większości zaprezentowały coś innego, niekoniecznie to co wszyscy uważają za "stardollowe trendy". Ja jestem na tak i życzę nie utracenia kreatywności :D
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ostatnia stylizacja jest najlepsza, ponieważ kolory są dobrze wybrane. Zgadzam się z opiniami.

    Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się z ocenami nie zgadzam, bo tak. Inne oceny jeszcze jako tako, ale to że w trzeciej stylizacji nie pasują buty to po prostu... Nie wiem jak to nazwać xd Buty pasują idealnie i może niekoniecznie do torebki czy bluzki, ale do włosów.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  10. Troche nie zgodze się z ocenami może takie odwrotne zdanie mamy przez tą durna podode podoba mi się stylka Cicho04 i Soxo..
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie z wasza opinia. Najbardziej mi sie podoba ostatnia stylizacja, poniewaz tak jak powiedziala Kin_Love_Love "kolory sa dobrze dobrane". Pozdrawiam ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiejsze doll nie przyoadły mi zbytnio do gustu i niekoniecznie zgadzam się z ocenami.
    Zacznę od pierwszej doll, miałaś pomysł, ale nie udał Ci się, kolory ze sobą współgrają, Kolor włosów pasuję do różowych fragmentów. Ogólnie stylizacja jest oryginalna, ale dla mnie się nie podoba. Dodam, że razi mnie w oczy, to że buty są źle nałożone :/ Doll numer 2 jest trochę lepsza... Dużo takich stylek na stardoll, nic kreatywnego, bluzka powinna być włożona w spódnicę, Postawiłabym na weselsze kolory, bo jest nudno. Doll wygląda trochę jak worek, poprzez dodanie luźnych rzeczy razem :/ Trzecia doll lepsza o niebo od poprzednich. Wszystko razem świetnie współgra jeśli chodzi o kolorystykę, spodnie są trochę za wysoko ubrane i nie podobają mi się, ale to kwestia gustu. Kolr torebki czy plecaczka grzyie się z kolorem spodni.
    Ostatnia doll to śliczna, wiosenna, świeża i dziewczęca stylizacja! Świetne połączenie i dodanie tych kwiatków :) Najlepsza doll ze zestawienia według mnie.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza:
    Pomysłowo i oryginalnie, ale ta odwrócona spódniczka jest ciut za duża. Buty trochę pogarszają sytuacje, nie podoba mi się ich cieniowanie. Dobrze dobrane kolory, lecz stylizacja wygląda pusto.
    HOT/NOT

    Druga:
    Stylizacja odwrotna do pierwszej. Prosta, a nawet bardzo. Kolorystycznie jest bardzo fajnie, lecz pospolitość zabija urok outfit'u. Choć powiem, że lubię klasyk.
    HOT/NOT

    Trzecia:
    Świetna, bardzo mi się podoba! Kolorystycznie jak najbardziej na plus. Włosy idealnie dopasowane do butów. Taki trochę dresiarski luz na szpilkach. Kocham takie połączenia!
    HOT!

    Czwarta:
    Jest dobrze, lecz coś mi przeszkadza. Być może ta koszula ze spodniami. Nie pasują mi tu. I na serio, nie wiem czemu. Jakoś wolałabym zobaczyć tu, nawet nie wiem co XD Po prostu coś mnie drażni. Może te jeansy mi się już przejadły? Być może, ale i tak dalej ich używam. Kwiatki w dłoniach jak najbardziej na plus. Twarz troszeczkę psuje dziewczęcy look.
    Hot z średniawym minusem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moim zdaniem żaadna nie jest tragiczna, właściwie chyba hot/not dałabym tylko pierwszej, reszta jest na hot.

    OdpowiedzUsuń
  15. not not not not

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza wygląda trochę kiczowato, jednak druga nie jest taka zła. Dwie ostatnie są najlepsze. Po części zgadzam się z ocenami :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza wygląda trochę kiczowato, jednak druga nie jest taka zła. Dwie ostatnie są najlepsze. Po części zgadzam się z ocenami :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja wygląda troszkę "dziwnie" oczywiście w przenośnym znaczeniu,dałabym tej stylizacji hot/not.Reszta stylizacji bardzo ładna,ślicznie wykończona drobiazgami,dałabym hot :)

    Pozdrawiam,Ninasiaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Te stylizacje do najładniejszych nie należą ,ale widzę parę perełek.

    Pierwsza stylizacja: Widzę że miałaś fajny oryginalny pomysł,lecz nie do końca dopracowany. Spódniczka jest o wiele za duża, spódniczka za mocno poszerza doll, jest okropna. Wszystko jest jakieś pogmatwane NOT
    Druga stylizacja: jest o wiele ładniejsza, ale nie oryginalna tyle jest takich na stardoll. Po prostu brak oryginalności NOT+
    Trzecia stylizacja: Jest bardzo ładna podoba mi się połączenie tych butów z białą bluzką i białym żakietem(?)
    W tej stylizacji zmieniłabym plecak i buty na jakieś trampki.HOT-

    Ostatnia stylizacja jest wprost cudowna taka dziewczęca i wiosenna. Nic dodać nic ująć. HOT+

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń