2015/04/30

Modowe Inspiracje #5

W dzisiejszym wydaniu "Modowych Inspiracji" jest "Lato w eleganckim wydaniu".
Inspiracją tego tytułu jest nutka elegancji i tkanin dobrej jakości, czyli baza nowej kolekcji od Mango.Tym razem hiszpańska marka stawia na ubrania i dodatki w kolorze beżu, bieli i czerni. Od razu w oczy rzucają się ciekawe prezentujące fasony. W kolekcji widać nutkę luźnych krojów. Styliści postawili tu na elegancję inspirowaną kolekcjami Boho. Mi osobiście podoba się kolekcja i czas wybrać się na małe zakupy.

Najnowsza kolekcja Mango-Lato 2015r.



Stardollowe Odpowiedniki:


Sukienka-The Jet Set,Biało-czarna bluzka-LE, Spódnica-B.Bizou,Spodnie-B.Bizou,Długi płaszcz-Pretty n' Love,krótki top-Original Future,Kurteczka-Bunny Hop

Stylizacja:


Płaszcz-Pretty n' Love I Blzuka-IT GIRLS I Spodnie-Velvet Orchid I Torebka-Chanel Tribute I Buty-Dior Tribute 


Co sądzicie o poście? Jak podoba wam się stylizacja?



12 komentarzy:

  1. Lubię kolory przedstawione w kolekcji więc podoba mi się. Niektóre ze stardollowych odpowiedników fajne... inne mniej. Stylizacja bardzo fajnie ci wyszła.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się estetyka i kolorystyka nowej kolekcji. Chętnie kupiłabym kilka rzeczy.
    Stardolowe odpowiedniki są okej, ale szkoda, że zrobiłaś akurat stylizacje z tym kardiganem. Moim zdaniem jest przekombinowany i naprawdę trudno dobrać do niego artykuły.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobaja mi się stardolowe odpowiedniki *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolor beżowy ! Uwielbiam ciuszki w tym kolorze i rzeczy również.

    Wróćmy do rzeczy... Stylizacje są super, chociaż nie zauważyłam skrytej torebki :P
    Stardollowe odpowiedniki są SUPER !

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za pomyłkę, bo powinnam pisać na tym koncie a napisałam na tamtym. Mam nadzieję, że to nic nie przeszkadza.

      Misi.9

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Fajne wybralas rzeczy, faktycznie kojarzą się z eleganckim latem :) oprocz tego poteznego cardiganu, ktorego uzyłas w stylce :P uwazam, ze jest okropny, dlateho też średnio podoba mi się stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się . Może troche Wiecej np. Rozu, blekitu? :)

    Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się . Może troche Wiecej np. Rozu, blekitu? :)

    Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się również podoba :)
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię sklep Mango, choć zbyt często w nim nic nie kupuję szczekolnego, raczej moja mama, ale sklep znam jako tako ;) Podoba mi się kolekcja kojarzą się z eleganckim latem. Ogólnie uwielbiam takie kolory, które panują w tej kolekcji. Myślę, że dobre odpowiedniki wybrałaś, ale ten kombinezom od zawsze mi się nie podobał :/ Jest przekombinowany i ma dziwny krój. Trudno z nim coś wymyślić i dobrać do niego rzeczy.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń